خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در حاشیه ضیافت افطاری گردان رزمی امام حسین(ع) ،روز قدس را یکی از مهم ترین روزهای مسلمانان یاد کرد و گفت: در این روز جهانیان باید اتحاد و همبستگی دنیای اسلام را در مبارزه با کفر و استبداد ببینند چراکه راهپیمایی بزرگ روز قدس نمایانگر همین اتحاد و همبستگی خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۳۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور با بیان اینکه اننقلاب اسلامی سردمدار مبارزه با کفر و استکبار در جهان است افزود: ایران اسلامی از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ظلم ستیزی را به جهانیان نشان داد و وجب شد دیگر کشورها به تبعیت از انقلاب اسلامی با ظلم و استبداد مبارزه کنند.

وی اسرائیل را دشمن بشریت دانست اضافه کرد: دست اسرائیل و همپیمانانش باید از همه کشورها قطع شود و مسلمانان بدانند که با قدرت ایمان می توانند در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کنند.

در ضیافت افطاری 450نفری که به همت گردان رزمی امام حسین(ع) جلفا درحسینیه 14 معصوم(ع) هادیشهر ترتیب یافته بود، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیت، بسیجیان، پاسداران بازشسته و شاغل، رزمندگان و ایثارگران و خانواده های شهدا حضور داشتند.

ارسال نظرات