حلقه صالحین شهید فقیهی از پایگاه مقاومت الغدیر ناحیه ثارالله یزد با حضور حاج محمد شفیعیه از یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۳۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حلقه صالحین شهید فقیهی از پایگاه مقاومت الغدیر حوزه شش ناحیه ثارالله یزد با حضور حاج محمد شفیعیه از یادگاران دفاع مقدس در این پایگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  برادر بسیجی داشاد پیرامون مسائل مربوط به ادب و احترام اعضا در پایگاه و همچنین لازم الاجرا بودن نظم تشکیلاتی در پایگاه مباحثی را مطرح کرد.

 در ادامه آقای حاج محمد شفیعیه از یادگاران هشت سال دفاع مقدس شروع به بیان خاطرات خود از دفاع مقدس و پیرامون بحث شجاعت خاطره ای بیان نمود که در دوران دفاع مقدس برای اعزام به جبهه ها مدتی رزمندگان را آموزش میدادند بعد اعزام میکردند. در دوره ای که ما آموزش میدیدیم یک نوجوان حدودا 15 ساله بود که از رفتن به دستشویی در شب می ترسید و هر دفعه چند نفر را به همراه خود می برد.
بعد از مدتی با توجه به قرار گرفتن در جو  و فضای جبهه و آموختن درس شجاعت از رزمندگان به جایی رسیده بود که در دل شب و تاریکی  به تنهایی در بیابان های مناطق جنگی میرفت و به نماز شب و عبادت خداوند قهار می‌پرداخت.
 وی اظهار داشت جبهه ها حقیقتا دانشگاه بود، دانشگاه مردانگی و ایثار و شجاعت بود و الان لازم است که نوجوانان و جوانان ما راه شهدا و رزمندگان را ادامه داده و سعی در خودسازی داشته باشند.

ارسال نظرات