خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقلید:
حجت الاسلام والمسلمین شاطری: شب قدر شب به بار نشستن عبادت انسان است و شب قُرب به آستان ولیّ خداست و شب شفاعت ولی خدا در حق ماست
کد خبر: ۸۵۳۸۷۵۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محفل انس با قرآن با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اقلید و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه و پایوران و سربازان در جوار گلزار شهدای امامزاده عبدالرحمان(ع) این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم قاریان و حافظان به قرائت کلام الله مجید پرداختند و در پایان حجت الاسلام والمسلمین محمد شاطری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقلید گفت:  یکی از فضیلت‌های ویژه و مخصوص ماه مبارک رمضان که در طول سال یک‌بار هم بیشتر تکرار نمی‌شود شب قدر می‌باشد  .

حجت الاسلام والمسلمین شاطری افزود: اين ماه بر اساس معارف قرآن و معارف نورانی اهل بیت مشتمل بر شبی می‌باشد که به او به شب  قدر یاد شده است .

وي در ادامه افزود: در بعضی تعابیر که از معصومین نقل شده این شب با عنوان قلب ماه مبارک رمضان معرفی شده است ،یعنی نقطه اوج و قله ماه مبارک رمضان است در بعضی روایات به لیله جُهَنی كه همین شب بیست و سوم است تعبير شده و در روایات اشاره شده كه شب بیست و سوم احتمال شب قدر بودن او بیشتر است  .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقلید تاکید کرد: اصل شب قدر مربوط به امام معصوم می‌باشد و هرچه به عالم هستی می‌رسد به طفیل چیزی است که بر امام معصوم  نازل می‌شود . شب قدر شب به بار نشستن عبادت انسان است و شب قُرب به آستان ولیّ خداست و شب شفاعت ولی خدا در حق ماست . هر خیری که به هر کسی در شب قدر برسد به شفاعت امام زمان(عج) است .

وی در پایان اظهار داشت: حقیقت شب قدر برای ما این است که در دستگاه امام زمان(عج) به خلوص برسیم و ناخالصیهای ما در ولایت حضرت پاک شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها