خبرهای داغ:
نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:انتظار داریم با توجه به شرایط منطقه ، امسال مردم با انسجام و یکپارچگی بیشتری نسبت به سال های گذشته در این راهپیمایی شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۶۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  آیت الله سید علی اصغر دستغیب ، چهارشنبه در جمع زائران و نمازگزاران حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در یمن ، بیان داشت:این رژیم که از رژیم صهیونیستی دستور می گیرد و ارتباط این دو برای همگان آشکار است،با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، به جنایت خود ابعاد بیشتری داده و بسیاری از مردم یمن را به خاک و خون کشیده است. 

وی بیان کرد:رژیم آل سعود که از مبانی دین به دور است و به غلط نام اسلام را بر خود نهاده از خدا ، پیامبر مکرم اسلام (ص) و کسانی که به حق و حقیقت و فطرت آمی گرایش دارند،بیزار است ازاین رو در کشور مسلمان دیگری دست به خونریزی و جنایت های هولناک زده است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد:باید مسلمانان از کسانی که با نام قرآن ، پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) قصد تفرقه افکنی بین شیعیان و اهل سنت دارند دوری جویند و همان گونه که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند از مسیر وحدت و همبستگی منحرف نشوند. 

آیت الله دستغیب بیان داشت:بدون شک افرادی که راه تفرقه بین مسلمانان را دنبال می کنند ، مزدورانی هستند که از دشمن الهام می گیرند و راهپیمایی روز حهانی قدس ، فرصت مغتنمی است که همگان با وحدت و انسجام هر چه بیشتر ، امید این مزدوران را به یاس تبدیل کنند. 

وی ادامه داد:شرکت گسترده مسلمانان در نقاط مختلف جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس ، به معنای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، یمن ، سوریه و قدس شریف است.

بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نام نهادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ، هفتم تیرماه جاری در نشست خبری گفت:راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود اما امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، راهپیمایی این روز یک هفته زودتر برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها