روز قدس میراث گران‌بهای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی ایشان است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۶۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

این روز مبارک توانسته است با دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم ارتباط برقرار کند و چون تیری باشد بر پیکره صهیونیسم جهانی، امروز نام فلسطین با روز قدس پیوندی ناگسستنی خورده است و تاریخ، نام فلسطین و قدس شریف را هرگز فراموش نخواهد کرد.

اکنون که جهان اسلام در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار گرفته است و ملل مسلمان با تبعیت از آرمان انقلاب اسلامی و خمینی کبیر(ره) و رهنمودهای رهبر مسلمانان جهان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) علیه حکومت‌های جور در کشورهای اسلامی شوریده‌اند و خیزش های بزرگ ملت های اسلامی را فرا گرفته روز قدس و آرمان فلسطین می‌تواند چون ریسمانی محکم اتحاد و همبستگی این ملت ها را محکم تر از گذشته کند.

روز قدس امسال مصادف با جنایت آل سعود در سرزمین یمن شده است، مردم مظلومی که به جرم آزادگی، افطارها و سحرهای خون رنگی را در ماه مبارک رمضان تجربه کرده اند؛ بنابراین فریادهای قدس امسال هم بر پیکره صهیونیسم جهانی و هم بر پیکره آل سعود فرود خواهد آمد و کاخ ظلم و استبداد آنها را سرنگون خواهد نمود.

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در آستانه‌ روز جهانی قدس از عموم مسلمانان و آزادگان، به ویژه مردم بیدار ایران اسلامی دعوت می‌کند ضمن حضور و مشارکت در همایش سراسری این روز به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید کنند. رجاء واثق داریم، مردم روزه دار آذربایجان شرقی به ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی استان در زير سایه همدلي و همزباني با آزادي خواهان جهان يك صدا خواهند شد و با مشت هاي گره شده، مرگ بر آمريكا و رژیم غاصب صهيونيزم را با نفرت بر دلشان طنين مي‌اندازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها