خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان با تأکید بر وظیفه مسلمانان جهان به حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس پایه های حکومت نامشروع رژیم صهیونیستی را به لرزه در می آورد.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۷۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، «با محوریت نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز جهانی قدس» اظهار داشت: هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس این بود که ملت های مظلوم جهان در مقابل نظام سلطه بایستند و ما اکنون بعد از گذشت 36 سال شاهدیم که خواسته آن عزیز سفرکرده برآورده شده است، تا جایی که سیاستمداران برجسته کاخ سفید همچون برژینسکی در سال 2011 زنگ فروپاشی غرب را به صدا درآورد.

وی با بیان اینکه اگر به تحولات منطقه منصفانه نگاه کنیم آثار فروپاشی رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم، بیان کرد: در عراق، سوریه و یمن که گروه تروریستی داعش به نیابت از غرب و رژیم صهیونیستی می جنگند و با شکست های مفتضحانه ی خود، غرب و اسرائیل را رسوا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: جنایات وحشیانه داعش در کشتار مردم عراق و سوریه که به دستور سازمان های جاسوسی آمریکا و موساد برنامه ریزی شده است در راستای جلوگیری از پیشرفت دین اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین قادری افزود: هدف دیگر امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس پیشروی دین اسلام در همه اقمار عالم بود؛ بنابراین شاهد هستیم که اکنون در کشوری مثل آمریکا در شلوغ ترین خیابان نیویورک در هنگام ظهر صدای اذان از مناره ها به گوش می رسد.

وی با تأکید بر وظیفه مسلمانان جهان به حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس پایه های حکومت نامشروع رژیم صهیونیستی را به لرزه در می آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها