اقشار بسیج دانش آموزی، هنرمندان، طلاب، کارگری و عشایری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان هر یک با صدور بیانیه های جداگانه به مناسبت روز قدس همدلی و همراهی خود را با مظلومان جهان و انزجارشان از ظلم جهانی و صهیونیست و آمریکا و همپیمانانشان به ویژه آل سعود اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۲۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اقشار بسیج دانش آموزی، هنرمندان، طلاب، کارگری و عشایری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان هر یک با صدور بیانیه های جداگانه به مناسبت روز قدس همدلی و همراهی خود را با مظلومان جهان و  انزجارشان از ظلم جهانی و صهیونیست و آمریکا و همپیمانانشان به ویژه آل سعود اعلام کردند.
بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان

روزجهانی قدس، روزفریادرهایی فلسطین ازچنگال صهیونیست‌های غارتگر،روزمقابله مستضعفین بامستکبرین است.

روزجهانی قدس یادگاربرجسته امام خمینی(ره) ،پرچم حمایت دائمی از فلسطین را همواره برافراشته نگهداشته و آنرا به مسأله اصلی جهان اسلام ومنطقه تبدیل کرده است.

باید دانست و باور داشت اکنون زمان بیداری و ازادگی همه جهانیان بویژه ملتهای اسلامی است که باید باتاسی به این روزمقدس و با اتحاد همه جانبه علیه دشمن واقعی مسلمین قیام کنندو توطئه های خبیث مستکبران را نقش برآب نمایند.

ما دانش آموزان بسیجی استان سمنان امسال نیز همانند سالیان گذشته،سکوت غمبار مجامع جهانی حقوق بشر وجنایت هولناک ضدبشری آل سعود علیه ملت مظلوم یمن بویژه زنان وکودکان بیدفاع را محکوم نموده و مشتهای گره کرده ی خود را به سمت دهان پر از نکبت صهیونیسم وحامیان آن نشانه میگیریم و پیام آورنجات مظلومین خواهیم شد.

ما دانش آموزان بسیجی استان سمنان در آستانه روزجهانی قدس ، یکبار دیگر ضمن تجدید عهد وپیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه ،همگام بامردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روزقدس شرکت نموده و لرزه براندام پوشالی آمریکا ورژیم غاصب صهیونیستی می اندازیم وموجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی خواهیم شد.

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان

حکم روح الله را هر ساله اجرا میکنیم / ما حصار قدس را باخونمان وا می کنیم

روز 16 مرداد سال 1358 مصادف با سیزدهم رمضان 1399 بود، کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت و اخباری مبنی بر شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران جنوب لبنان به گوش می رسید. حضرت امام خمینی ره پیام تاریخی خود را صادر فرمودند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من در طی سالیان دراز،‌خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانة خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است، و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی، پیاپی خانه و کاشانة ایشان را بمباران می‌کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و گچگ آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعة ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می‌تواند تعیین کنندة سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته. روح‌الله الموسوی الخمینی

حضرت امام خمینی (ره) در سال هزار و سیصد و پنجاه و هشت پس از تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اینچنین فرمودند : "روز قدس " یک روز جهانی است ، روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم ، روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به این تفاله‌هایی که مانده است از آنها ، چه در ایران و چه در سایر جاها سالها پیش هم وقتى سران دول عربى و اجنبى در شرم الشیخ مصر گرد هم آمدند تا به مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستى راى بدهند ، تنها یک بزرگ مرد مقابل این خواسته مقتدرانه ایستاد و دست رد به سینه استکبار و مستکبرین زد ، خمینى کبیر ( ره ) آن روزى که آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس سند زد خوب میدانست که غنیمتى را براى آیندگان به یادگار گذاشته است که تا سالهاى بسیار دور سرآغاز هزاران انتفاضه در سرتاسر جهان هستى خواهد شد و آزادگان عالم هر ساله و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان این دعوت حقانى را لبیک خواهند گفت و نداى الموت لأسرایل و القدس لنا دلهاى مستکبرین را خواهد لرزاند .

تجلی اعظم شب قدر امت اسلامی در طلیعه ی مقدس روز قدس، روایتی ارزنده از اراده ای است که در راه خداوند ،قصد تحول و تغییر حال امت رسول ختمی مرتب (ص) به سمت اهداف و آرمان های متعالی را دارد.روزی که یاد آور مقاومتی مقدس و اهمیت وحدت و یگانگی است و به عنوان نقطه ی عطفی ماندگار ، نوروز اسلام گرایی عملی و آزادی خواهی ژرف برای امت واحده و به عنوان یک درس بزرگ انسانیت ، هنگامه ی آزمون فطرت و حریت بشری است.

روز قدس فرا می رسد تا دستان توانا و حنجره های گویای مسلمانان در این روزها که به خاطر عداوت دشمن به تلخی تفرقه آمیخته است؛ بار دیگر متوجه دشمن اصلی خود شود و دسیسه های اسرائیل جنایت کار برای تضعیف و اضمحلال مقاومت، رنگ ببازد.مقاومتی که امروز نه تنها در مصاف مکتب لعین صهیون، بلکه در نبردی ناجوانمردانه مورد حمله ی ارتجاع و تفرقه قرار دارد و دشمن بشریت این بار برای نجات خود، جنود کور دلی و سفاهت فکری را به میدان نبرد مقاومت فرستاده است.

برادران و خواهران عزیز ، دنیا تشنه شنیدن حقیقت است ، واقعا چه حقیقتى روشنتر از اینکه «إِنَّ الَّذِین قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمّ اسْتَقَامُوا تَتَنَـزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاتَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ» بشارت خداوند متعال براى آنهایى که در مقابل ظلم و جور حاکمان و مستکبران ایستاده اند بسیار روشن و امیده دهنده است، باید ایستاد. حتی نه مانند سالهای گذشته ، بلکه عظیم تر و باشکوه تر از قبل روز قدس را گرامى بداریم، ما همگى هنرمندان بسیجی و بسیجیان هنرمند استان سمنان از پیر و جوان و از زن و مرد در این واقعه عظیم شرکت خواهیم کرد و پشت همه بد خواهان را بار دیگر ، شانه به شانه در خیابان ها به زمین خواهیم زد.

بیانیه شورای قشر بسیج طلاب و روحانیان استان سمنان

نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) موجب ظهور عرصه‏ای برای نمایش قدرت امت واحده اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

روز قدس که مظهر بیداری و هوشیاری مسلمانان جهان است؛ بیانگر این نکته است که آزادی قدس شریف، آرمان اصلی مسلمانان بوده و رهایی ملت فلسطین از یوغ ظلم و ستم صهیونیسم خواسته قلبی هر مسلمانی است و تا پیروزی این ملت مظلوم و پایان دادن به چندین دهه جرم و جنایت، از پای نخواهند نشست.

جنگ و کشتاری که امروز در بعضی از ممالک اسلامی مانند سوریه، عراق، لبنان و یمن به پا شده است و ادامه دارد؛ جنگی نیابتی است که توسط گروه های تروریستی و تکفیری با حمایت‏های مالی و تسلیحاتی سران مرتجع عرب مخصوصاً آل سعود، به نیابت از رژیم خونخوار صهیونیستی صورت می‏گیرد.

از آنجا که تنها عامل عدم تحقق آرزوهای رژیم سفاک صهیونیستی در منطقه و جهان، پیروزی مردم مسلمان از آموزه‏های اسلام در حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم است، تمام این جنایت‏ها در فلسطین و باقی سرزمین‏های اسلامی هدفی جز ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و نابودی اسلام ناب محمدی(ص) ندارد.

با نگاهی نافذ و با بصیرت به وقایع و تحولات جهانی و منطقه درخواهیم یافت که در این پیچ تاریخی و تدوین هندسه نوین جهانی، محور اصلی اسلام خواهد بود؛ لذا هوشیاری و بیداری مسلمانان جهان مورد انتظار بوده و حضور در صحنه‏های دفاع از اسلام بر آنها فرض می‏باشد. حضور میلیونی امت اسلامی و سایر ملت‏های آزادیخواه و عدالت طلب جهان در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که عمر منحوس رژیم زالو صفت صهیونیستی رو به پایان است و باید تمام آرزوهای کثیف خود را به گور ببرند.

حال در آستانه روز قدسی دیگر، ما طلاب و روحانیان بسیجی استان سمنان، در لبیک به ندای روح خدا خمینی کبیر (ره) و جانشین برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) ضمن اعلام حضور، از مردم شهید پرور استان سمنان دعوت می‏کنیم تا بار دیگر با نقش آفرینی خود در راهپیمایی پرشکوه روز قدس، حمایت کامل از تمام ملت‏های مسلمان و مظلوم جهان و انزجار خود را از وحشی‏گری‏ها و توطئه های رژیم کودک‏کش صهیونیستی و سران مرتجع عرب، خصوصاً آل سعود، به نمایش بگذارند.

بیانیه شورای اندیشه و همفکری بسیج کارگری استان سمنان

دوران کنونی دوران بیداری اسلامی است و فلسطین در کانون این بیداری قرار دارد. ملت فلسطین در این دوران اشغال، دوران های پرمحنتی را با آزمون های گوناگون گذرانده اند و اکنون دامنه این بیداری اسلامی رو به گسترش، کشورهای عربی را فرا گرفته و غارتگران و ظالمان غربی، آمریکایی و صهیونیستی را به قتل عام مسلمانان و غارت و نابودی خانه و کاشانه آنان و به نسل کشی مسلمانان، از جمله مسلمانان یمن، واداشته است و این حرکت بیرحمانه و عنان گسیخته و ویرانگری های خشم آلود و تجاوزهای نظامی به همسایگان و داعیه از نیل تا فرات و تا دست اندازی سیاسی و اقتصادی منطقه با استفاده از ضعف و خیانت بعضی سیاست مداران جهان اسلام ، امروز تزلزل، تردیدو یأس سردمداران رژیم غاصب و به دنبال آن موج پرخروش و فزاینده بیداری اسلامی را در پی داشته است.

خون مطهر جوانان شهادت طلب و حضور میدانی مبارزان از جان گذشته، همه محاسبات دنیاداران ماده پرست و لذت جو را در هم می ریزد و میدان تازه ای را می گشاید که در آن خون بر شمشیر پیروز است.

امروز که فلسطین- یمن و بحرین و عراق و سوریه عرصه قساوت آمیزترین جنایات بشری از سوی صهیونیست های بیگانه و غاصب و آل سعود گروه های تکفیری تروریستی داعش به مردان و زنان و کودکان و مسلمانان به صورت استثنایی فجیع ترین ستم ها به طور علنی و با افتخار انجام می گیرد و این امر با سکوت مجامع بین المللی همراه شده است. جامعه کارگران و کارآفرینان بسیجی، ضمن اعلام انزجار از این اقدامات وحشیانه و با اعلام حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته ای و فصل الخطاب قرار دادن خطوط قرمز و فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص مذاکرات هسته ای و اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم ترین الگوی جهادی به منظور مقابله با تحریم ها، همپای ایران اسلامی و جهان اسلام، با تکیه بر وعده الهی که می فرماید«جاء الحق و زهق الباطل»با حضور فعال و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، همدلی و همراهی خود با مظلومان جهان، در رأس آنان مردم مظلوم ستمدیده از ظلم و ستم غاصبان انسانیت در سراسر گیتی انزجار خود را از ظلم جهانی و صهیونیست و آمریکا و همپیمانانشان علی الخصوص آل سعود اعلامی می داریم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنیم.

بیانیه شورای بسیج جامعه عشایری استان سمنان

امت اسلامی امسال برای سی و پنجمین سال پیاپی روز جهانی قدس را گرامی می دارد و با آرمان آزادی فلسطین و نابودی اسراییل عهد و پیمان خود را تجدید می کند.

استقبال جهانیان به ویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، نه فقط علیه دولت جعلی و غاصب اسراییل بلکه وضعیت و شرایط حاکم بر جهان، یعنی سیطره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشتی صهیونیست بر ارکان قدرت نظام سلطه است.

آنچه امروز در سراسر بلاد اسلامی مشاهده می شود ماحصل برنامه ی توطئه آمیزی است که از سوی برنامه ریزان و سیاستگذاران صهیونیست در عرصه جهانی تدوین و طراحی شده است. همه دست اندازی ها، جنگ ها، کشتارهای وحشتناک، بحران و ناامنی های کنونی در ممالک اسلامی از حاشیه های خلیج فارس تا شاخ آفریقا با هدف گسترش سیطره ی صهیونیسم از یک سو و استیصال کارگزاران و فرمانروایان صهیونی نظام سلطه در برابر امواج بیداری و انفعال آنها در مقابل نقطه ی کانونی پیچ بزرگ تاریخی، یعنی ایران اسلامی است.

رویدادهای افبار کنونی منطقه جهان به وضوح نشان می دهد که اعلام روز جهانی قدس، نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه ای هوشمندانه و دوراندیشانه و راهبردی در مسیر اتحاد، بیداری و بسیج عموم آزادگان و موحدان به ویژه امت اسلامی برای مقاومت و مقابله در برابر غارتگران بین المللی در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

فراموش نمی کنیم جنبش مردم مسلمان ترکیه با تظاهرات پانصد هزار نفری در قونیه محقق شد که این خود مقطعی است در تاریخ خیزش مردم مسلمان ترکیه.

بسیاری از نهضت های اخیر با نام مردم فلسطین و حمایت از آنها به پا شد. اگر چه نظیر آنچه که در مصر ندیدیم متأسفانه در فردای موفقیت، قدس و قدسیان را فراموش کردند و همین مایه شکست آنها شد.

بنابراین می توانیم بنویسیم هر که با قدس و قدسیان باشد، همواره پیروز و پابرجاست و آنهایی که حتی اندکی بین عمل و گفتارشان فاصله داشته باشند، در محک تجربه هم خود را به زحمت می افکنند و هم مسلمانان و نهضست کنندگان را سرخورده می سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها