فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، ضمن دعوت از مردم شهرستان گلوگاه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مانمی توانیم در مقابل جنایات اسرائیلی‌ها در فلسطین ساکت بنشینیم.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۲۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

 




 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه، سرهنگ پاسدار حسن حسنی با انتقاد از سکوت کشورهای اسلامی منطقه در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس افزود: مسئولیت جهان اسلام در قبال تحرکات فلسطین بسیار سنگین است.

وی گفت: بی گمان فلسطین برای انقلاب اسلامی ایران یک هدف استراتژیک و مهم است که با مصالح ملی و امنیت ملی ما پیوند خورده است و مانمی‌توانیم در مقابل جنایات اسرائیلی‌ها در فلسطین ساکت بنشینیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور گلوگاه دعوت کرد تا با شرکت در مراسم راهپیمایی روز جمعه این هفته که به عنوان روز قدس مزین شده در حمایت از انتفاضه فلسطین به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: امت روزه دار در این روز با محکوم کردن جنایت رژیم اشغالگر قدس، صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان و به خصوص سازمان‌های بین‌المللی که هیچ‌گونه واکنشی در برابر جنایات از خود نشان نداده‌اند برسانند.

حسنی افزود: بی گمان، وقتی مردم مظلوم فلسطین و مبارزه فلسطین احساس کنند ملت ایران پشتیبان آنها است، در مبارزات خود موفق‌تر خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با اشاره به آثار و پیامدهای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس، رژیم جعلی اسرائیل را محدود کرده و توان پیشروی را از این رژیم گرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها