مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد:

مقاومت تنها راه آزادی قدس شریف است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد گفت: مقاومت تنها راه آزادی قدس شریف است، زیرا ظلم و ستم ظالم همیشه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۳۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام علاء دولتشاهی  گفت: با دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) همه ساله اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است تا مسلمانان با همفکری و همدلی و هم اندیشی بتوانند مردم مسلمان فلسطین را از زیر ستم رژیم غاصب صهیونیستی نجات دهند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری منطق ما در رابطه با فلسطین غیر قابل تغییر است، و روز قدس را روز اعلام مخالفت امت اسلام با بی عدالتی رژیم اشغالگر قدس، و حامیان آن به سرکردگی استکبار جهانی می دانیم افزود: تا زمانی که ظلم هست مبارزه و دفاع از مظلومین در برابر بی عدالتی ها در دنیا ادامه خواهد داشت و این پرچم مبارزه در دست جوانان مسلمان فلسطین همواره هست و خواهد بود و ما نیز به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم که با لبیک به فرمان و ندای قرآن و رهبری و پرچمداری اسلام و ائمه معصوم در برابر ظلم و ستم و جنایت و قتل و غارت ایستادگی کنیم.

این مسئول اذعان داشت: ملت آزادی خواه و مسلمان ایران اسلامی، امسال نیز پرشور تر از سالهای گذشته متحد و همدل با وحدت هر چه بیشتر در روز قدس با زبان روزه شرکت خواهند نمود و به ندای قرآن و پیامبر (ص) و فرماندهی کل قوا لبیک خواهند گفت.

حجت السلام دولتشاهی در پایان افزود: در روز قدس با حمایت از ملت مظلوم فلسطین فریاد علیه ظلم و ستم و قتل و غارت سر خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار