روز قدس، روزی است که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می شوند
کد خبر: ۸۵۳۸۸۳۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

در بیانه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت روز قدس که نسخه ای از آن روز پنچ شنبه در اختیار خبرگزاری بسیج قرار داده شده است؛ آمده است،

بسم ا... الرحمن الرحیم

«...إِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْكُمُ النَّصْرُ... ؛اگر گروهى به خاطر حفظ دین و آئینشان از شما یارى طلب كنند، بر شما لازم است كه به یارى آنان بشتابید.»

روز قدس، روزی است که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف و مقابله با توطئه‌های دشمن و برای نابودی رژیم جعلی صهیونیزم همانند رودخانه خروشان در جهان سرازیر می شوند و راهپیمایی می‌کنند.

این حرکت عظیم که نشان از یکپارچگی امت مسلمان برای آزادی قدس و حمایت از مردمان فلسطین دارد، باعث نگرانی‌های گسترده دشمنان اسلام و مسلمین گشته که این حرکت عظیم منجر به تحرکات و نگرانی‌های همراه با برنامه‌ریزی و توطئه برای از بین بردن یاد روز قدس از سوی دشمنان اسلام در بین مسلمانان شده است.

با توجه به شرایط حاکم بر خاورمیانه و دنیای اسلامی روز جهانی قدس امسال از حساسیت‌های متفاوتی برخوردار شده است. تروریست‌های تکفیری داعش که در بستر اختلافات شیعه و سنی و با انحراف موج بیداری اسلامی ایجاد شده است مسلمانان را در عراق، سوریه، مصر، لیبی، تونس و الجزایر سلاخی می‌کنند.

تروریست‌های تکفیری داعش که متاسفانه ریال‌های سعودی را در جیب خود می‌بینند و به عنوان حافظ منابع رژیم صهیونیستی با برنامه‌های تدوین شده موساد تاکنون عمل کرده‌اند.

این روزها که رژیم صهیونیستی گسترش شهرک‌های صهیونیستی را دنبال می‌کند داعش گروه‌های مقاومت را تهدید کرده است. تروریست‌های تکفیری برنامه‌های گسترده‌ای جهت نفوذ در فلسطین برای تامین منافع تل‌آویو در حال اجرا دارد.

عملکرد تروریست‌های تکفیری نشان می‌دهد که داعش در پس پرده رژیم صهیونیستی با همراهی رژیم سعودی به شدت نیازمند اختلافات شیعه و سنی هستند لذا روز قدس فرصتی است که در آن امت واحده اسلامی در کنار یکدیگر در مقابل اشغالگران قدس شریف صف‌آرایی می‌کنند.

در کنار حوادث منطقه‌ای که ضرورت وحدت دنیای اسلام را پررنگ کرده است موضوع مذاکرات هسته‌ای و تفاهم ایران با گروه 1+5 به عنوان یک رویداد مهم در روز قدس خودنمایی می‌کند.

ملت ایران به خیابان‌ها می‌آیند تا رویکرد ضد استعماری خود را با صدایی واحد به رخ جهانیان بکشانند.

اساتید و مهندسین بسیجی کشاورزی و کشاورزان سختکوش غیور این آب و خاک و مرز و بوم در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر استان زنجان در آخرین جمعه ماه رمضان یعنی یوم‌الله روز جهانی قدس در راستای تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، در حمایتاز مظلومیتواعلام انزجارازسلطهطلبیوخونخواریدرراهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به جهان و جهانیان بفهمانند که قبله‌ی نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید جور و ستم باقی نمی‌ماند.

ارسال نظرات