خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع):
معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم گفت: امیدوارم با این حرکت معنوی در روز قدس برادری، اخوت و اتحاد بیشتری بین مسلمانان جهان را شاهد باشیم .
کد خبر: ۸۵۳۸۸۴۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

جواد سپاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری مولی الموحدین علی بن ابی طالب(ع) و ضمن اشاره به توصیه های مکرر امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص روز جهانی قدس اظهار کرد: چون در بیان امام و رهبری قدس شریف پاره تن اسلام است و مسئله اصلی و اساسی ماست، بنابراین وظیفه داریم با تبعیت از فرمایشات ولی امر مسلمین در این قضیه همواره اهتمام ویژه و در تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و... به این مهم توجه وافر داشته باشیم

وی ابراز کرد: وظیفه داریم ما همه کارکنان سپاه پاسداران و بسیجیان به همراه خانواده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم تا باری دیگر ثابت کنیم گوش به فرمان رهبری خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم افزود: برطبق فرمایش با درایت امام امت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نام گذاری شد که برکات و تاثیرات زیادی هم در گذشته وانشاءالله در این سال و در سال های آینده خواهد داشت، بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم و صدای مسلمان جهان را به گوش استکبار جهانی برسانیم.

سپاهی با بیان اینکه در این روز تمام مسلمانان جهان اعلام می دارند که ما متحد و یکپارچه هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم، تصریح کرد: امیدوارم با این حرکت معنوی در روز قدس برادری، اخوت و اتحاد بیشتری بین مسلمانان جهان را شاهد باشیم و آن گروه هایی که در کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف شیعه و سنی هستند در زیر این یکپارچگی و اتحاد علی رغم حمایت های بسیار زیاد استکبار یقینا شکست خواهند خورد و باتوکل برخداوند در این راه موفق خواهیم شد.


ارسال نظرات