خبرهای داغ:
خلیل رضائیان سرپرست استانداری فارس با صدور پیامی از مردم این استان برای حضور در روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۹۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، طی پیامی اعلام داشت: من سمع منادیا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم؛ هر کس بانگ کسی را بشنود که از مسلمانان مددخواهی می کند و به او جواب ندهد مسلمان نیست. پیامبر گرامی اسلام (ص)

اهالی شریف استان فارس

ندای جاودان امام راحل (ره) همچنان در گوش جان همه آزادگان عالم طنین انداز است و دعوت جهانی آن رهبر عالیقدر تا همیشه بیدار کننده ملت ها در راه دفاع از مظلومان و ستم دیدگان جهان در برابر مستکبران و زورگویان ستم پیشه است.

اینک که بار دیگر روز جهانی قدس یادگار خمینی کبیر (ره) به منظور پشتیبانی از آرمان آزادی قبله نخست مسلمین و کوتاه کردن سایه شوم رژیم غاصب صهیونیستی از این سرزمین مقدس و فرصتی برای خروش ملت روزه دار و ظلم ستیز ایران برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین فرا رسیده است، از همه آحاد اهالی شریف استان پهناور فارس دعوت می کنم با شرکت در راهپیمایی این روز به دعوت آن رهبر الهی لبیک گفته و ضمن تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب و حمایت از دولت خدمتگزار تدبیر و امید، به وظیفه دینی خود عمل کنند.

امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را باهدف همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، روز جهانی قدس نامیدند.

امسال با توجه به احتمال مصادف شدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عید سعید فطر، این راهپیمایی در روز جمعه 19 تیر (بیست و دوم رمضان) برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها