مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ازنا گفت: رژیم غاصب اسرائیل بیش از 60 سال است که به سیاه چاله تمدن غرب تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۹۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

حجت الاسلام عباس اصلانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس گفت: رژیم غاصب اسرائیل بیش از 60 سال است که به سیاه چاله تمدن غرب تبدیل شده است و با خوی استکباری و توحش خود مسلمانان بی دفاع فلسطین را مورد ظلم و ستم قرار می دهد.

وی افزود: روز قدس به معنای واقعی کلمه روز دفاع از تمام مظلومین جهان و روز عمل نمودن به سفارش امیرالمومنین (علیه السلام) است که فرمودند: همواره دشمن متجاوزان و ستمگران و یار مظلومان و ستمدیدگان باشید، است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ازنا ادامه داد: روز قدس روزی است که ما را یک قدم به انسانیت و اسلام نزدیکتر می سازد و توفیق دفاع از حقانیت یکی از مظلومترین ملل معاصر را برای ما فراهم می سازد.

اصلانی ادامه داد: حال که صف آرایی حق و باطل در کشورهای منطقه ازجمله  عراق، سوریه و  یمن بیشتر نمایان شده و در واقع جبهه ظالم و مظلوم آشکار شده است باید راهپیمایی روز قدس را به عنوان یادگار امام خمینی (ره) با شکوه و عظمت برگزار کنیم.

ارسال نظرات