خبرهای داغ:
دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور گرمسار با صدور بیانیه های های جداگانه خواستار حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی ایران به ویژه جوانان و دانشجویان در راهپیمایی روز قدس شدند.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۹۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، 2 حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و بسیج دانشجویی ریحانه الرسول(س) دانشگاه پیام نور گرمسار و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان طی بیانیه های جداگانه به مناسبت نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام «روز جهانی قدس» همراهی خود را با دیگر آحاد جامعه در راهپیمایی این روز بزرگ در جهان اسلام اعلام کردند.

پایگاه بسیج دانشجویی حضرت مریم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیاء واولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی و استکبار جهانی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده است.

روز جهانی قدس، به عنوان میراث ویادگار حضرت امام (ره)،بزرگ پرچمدار انسانیت،خمینی کبیر،روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلام وتحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت وقدرت مسلمانان برخود خواهد لرزید.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با آرزوی قبولی طاعات وعبادات عموم میهمانان ماه ضیافت خدا و با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان، امیرمؤمنان حضرت علی (ع)،اعلام می دارد با حضور خود در تمامی صحنه ها و جلوه های مبارزه و معارضه،با درک حساسیت شرایط موجود به خصوص در منطقه خاورمیانه، با شرکت گسترده خود در راهپیمایی با شکوه روز قدس، خوابهای آشفته مستکبران را به کابوسی وحشتناک تبدیل می کند و به حول وقوه الهی همراه با دیگر آزادی خواهان جهان بویژه مردم فهیم ایران اسلامی رعب و وحشت را بر اردوی متجاوزین مستولی خواهد کرد.

دانشجویان بسیجی همچون گذشته می کوشند نمایش چهره کریه و زشتی رفتار غاصبان قدس و مظلومیت ملت فلسطین و زیبایی مقاومت امت ابراهیمی را،با نشان تعهد خود به فرمان امیر مومنان حضرت علی (ع) که فرمودند:"دشمن ستمگر و یاور ستمدیده باشد" را با حضور در تمامی صحنه های آزادی خواهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه روز قدس به نمایش گذارد.

کمترین تأثیر این حرکت انقلابی و اعتقادی گسترش امید و ایجاد دلگرمی در میان جوانانی است که جان بر کف هر روز با قطعه ای سنگ به مصاف سلاحهای سنگین و خشونت های حیوانی رژیم اشغالگر می روند و همچنین تسکینی بر آلام و دردهای مادرانی است که جگر گوشه های خود را مظلومانه و غریبانه از دست می دهند.

اماما؛ این یادگار سیاسی مذهبی را با همه وجود پاس می داریم و امیدواریم آرزوی برگزاری نماز جمعه روز قدس در مسجدالقصی هرچه زودتر محقق گردد.

بیانیه حوزه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه آزاد گرمسار

بار دیگر روز قدس، به عنوان یادگار و ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید تا ملت ایران پیشاپیش همه آزادگان جهان بار دیگر فریاد برآورند که هنوز فلسطین پاره تن اسلام و نماد تقابل حق غلیه باطل است.

در طول سالیاتن متمادی، جنایات بی شرمانه رژیم غاصب و نا مشروع صهیونیستی بویژه کشتار بیرحمانه زنان و کودکان بی گناه، دل هر انسانی را بدرد آورده است. رژیم اشغالگر قدس لکه ننگی است بر روی زمین، که باید برچیده شود.

به راستی اگر امروز جهان اسلام متحد نشوند و انقلاب عظیمی را برای نابودی صهیونیسم جهانی و جاهلیت مدرن بر پا می کند، فردا در پیشگاه خدا و رسولش شرمنده نخواهد بود؟ آیا مسلمانان توانایی ایستادگی و متحد شدن در قبال جمعیتی کمتر از یک دویستم جامعه مسامین را ندارند؟ آیا دولبتمردان قابلی برای دفاع از حریت اسلامی وجود ندارد؟ قطعا در این میان، نخبگان و دانشجویان کشور های اسلامی و ظیفه سنگین تری دارند.

روز قدس روز وحدت مسلمین است. در زمانه ای که از سوریه گرفته تا افغانستان و عراق و پاکستان و لبنان و فلسطین و بحرین و یمن مظلوم، از دست اندازی طمع کارانه و بی شرمانه ستمکاران در امان نیست، مسلمانان باید بیش از هر زمانی به یگانه راه خروج از این وضع اسفبار بیندیشند که همانا چیزی جز وحدت همه امت اسلامی حول کلمه حق "لااله الا الله و محمد رسول الله " نیست. آنچه به تن جهان خوارانی که جز نابودی همه مسلمانان عالم و به انزوا کشاندن دین حق الهی هدفی ندارند، لرزه می افکند دیدن جامعه یکپارچه مسلمین است که با هوشیاری، توطئه های شوم دشمنان فتنه انگیز خود را نقش بر آب می کند و آرزوی جهاد با استکبار را در سر می پرورانند.

اما امروز هرچه افسوس بخوریم سزاوار است؛ چرا که بار دیگر شاهد هم کاسه گی آل سعود با شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل وحشی و غاصب ، آن هم با هم پیمانی و سکوت مدعیان دروعین حقوق بشر و کشورهای غربی، برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه هستیم؛ امروز مظلومیت یمن نیز دست کمی از مظلومیت فلسطین ندارد؛ شکی نیست که امروز آل سعود همان آل یهود و اذناب صهیونیست ها هستند. وزارت امور خارجه نیز توجه داشته باشد، تمام توان دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در خدمت مستضعفین جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و یمن باشد.

دانشجویان بسیجی ایران اسلامی نیز مانند همیشه آمادگی خود را برای نابودی اسرائیل و استکبار جهانی و بر پایی عدالت در جهان اعلام می کنند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پایان از عموم مردم و مسئولان دعوت می نماید تا هم پای سایر ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

بیانیه بسیج دانشجویی ریحانه الرسول(س) دانشگاه پیام نور گرمسار

رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره):روز قدس،فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است.

روز قدس روز ایستادگی مستضعفان جهان دربرابر مستکبران است و آن هم مظلومیتی بی مرز که حد و مرز آن را شاهدان شهید تعیین می کنند؛ قدس دفتر خونین، شجاعت ها ومقاومت های جوانان اسلام است. هر برگ از این دفتر یادمان حماسه های ماندگار،فریادهای مظلومانه آن دیار است و قدس اولین قبله مسلمانان،درواقع قلب اسلام است.

ما در طول تاریخ اسلام با قدس زیسته و پاسدار واقعی آن بوده و هستیم و قدس جغرافیای عشق،تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین مردم آن دیار است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای در تأکید بر ضرورت مبارزه با این جرسومه فساد می فرمایند: «هریک از وجب از خاک فلسطین،یک وجب از خاک مسلمین است.»

هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین برای این سرزمین، حاکمیتی غاصبانه است.

روز قدس روزی است که باید به ابر قدرتها فهماند که دیگر آن ها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

ای قدس شریف، همه انسان های آزاد اندیش،اعم از دانشجویان، مظلومیت تو را فریاد می زنند.

روز قدس روز همبستگی همه مسلمانان جهان با ملت مظلوم فلسطین است و رژیم غاصب و صهیونیست به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی بشمار می رود.

ما دانشجویان بسیجی همراه با امت حزب الله روزه دار ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین با کشتار کودکان و زنان آن خواستار آزادی بی قید و شرط قدس عزیز هستیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان

مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین ، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه حساس در مقابل مستکبرین جهانخواران بایستند و تارهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای نشینند. امام خمینی (ره)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را امام خمینی (ره) روز قدس نامید تا مسلمین با وحدت یک پارچه ضمن همدردی با ملت فلسطین، حیله و مکر دشمنان را برملا کنند و به جهانیان بفهمانند که استکبار و در رأس آن آمریکا قابل اعتماد نیستند و به دنبال تیشه زدن به ریشه اسلام اند.

یزیدیان زمان با متولد کردن تروریست هایی چون داعش سعی دارند همه ممالک اسلامی را با اندیشه های شوم خود تسخیر نمایند تا پروژه از نیل تا فرات را عملی سازند.

یوم الله قدس روز فریاد مظلومین جهان بر سر آمریکا و تفاله های خون خوار آن در جهان، روز همدلی و هم بستگی مسلمین علیه جهان خوران، روز "آری" به اسلام ناب محمدی و " نه" به اسلام آمریکایی و شیعه لندنی، روزی است که زمینه ساز ظهور آن منجی حقیقی بشریت است. امروز همه شاهد آن بودیم همان طور که امام خمینی(ره) پیش بینی کرده بودند رژیم حرام زاده صهیونیستی به فلسطین بسنده نکرده و با دست به دامان شدن به رژیم نا مشروع وهابی آل سعود مردم مظلوم یمن را نشانه گرفته است . این حقیقت انکار ناپذیر ، تمام مسلمانان جهان را مجاب میکند که امسال شعار به حق " مرگ بر آل سعود " را در کنار مرگ بر آمریکا و اسرائیل محکم تر و عمیق تر دنبال کرده تا انشالله ریشه ی پوسیده ی این بوته ی خشک شده که حامی و جیره دهنده ی به تروریست های خون خوار می باشد را از زمین برکنده و در زباله دان تاریخ بریزند.

1- اکنون که روز قدس با مرحله نهایی مذاکرات هسته ای تقارن پیدا کرده، آن را از الطاف خداوند دانسته و ملت ایران با حضور هوشمندانه خود در حمایت از تیم هسته ای جمهوری اسلامی و به طرف های مذاکره اعلام خواهد کرد که : آزادی قدس عزیز و نابودی رژیم غاصب اسراییل ، گزینه های غیر قابل مذاکره و از آرمان ها و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توافق و عدم توافق کمترین تأثیری در آن ندارد.

2- سگهای هار و ولگرد صهیونیستی و صاحبانشان بدانند که ملت مسلمان ایران جواب تهدید را با چیزی بیش از تهدید خواهد داد و به حول و قوه الهی بت خانه های عالم را در هم خواهد کوبید و خیال تجاوز به مرز های اعتقادی و جغرافیایی خود را به کابوسی برای دشمن مبدل خواهد ساخت.

3- جهان بداند مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در مقابل مستکبران، قلدران و رژیم غاصب صهیونیست صریح و قاطعانه بوده و خواهد بود ، این مهم نه تنها با زبان دیپلماسی منافاتی ندارد بلکه عین دیپلماسی ما بوده و به هیچ مذاکره ای گره نخورده است.

ما دانشجویان بسیجی در دانشگاه های گرمسار و آرادان به همراه آحاد مردم شریف این شهرستان ها ضمن حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1394 اعلام میکنیم که ملت همیشه در صحنه و ولایت پذیر ایران اسلامی علاوه بر حضور گسترده و با شکوه خود در این روز جهانی دین خود را هر موقع مصلحت باشد طبق دستور مقام معظم رهبری نسبت به مظلومان عالم ادا خواهند کرد و روزی فرا خواهد رسید که غده سرطانی اسرائیل غاصب و جنایت کاران دیگر در صحنه روزگار نخواهد بود و آن روز بسیار نزدیک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها