بیانیه های اقشار بسیج سپاه استان سمنان به مناسبت «روز جهانی قدس»/2

روز قدس، روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۹۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، اقشار بسیج مساجد و محلات، اصناف، فرهنگیان و کانون بازنشستگان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با صدور بیانیه های جداگانه به مناسبت روز قدس از مردم غیور ملت ایران خواستند با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را در دفاع از اسلام و خط مقاومت تا پیروزی نهایی بر شیاطین به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب اعلام کنند.

شورای معاونت بسیج مساجد و محلات

ملت غیور و سلحشور ایارن اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسرائیل غاصب نمی دانند که اسرائیل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این همه تجهیز باشند، بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفان جهان است.

امسال در سالروز کشتار بیش از 528 کودک مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی، کشتار کودکان مظلوم یمن توسط رژیم صهیونیست، آل سعود این جنایات وحشیانه را به صورتی دیگر تکرار کرده است. عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردم بی گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که بر خلاف ادعای مسلمانی و خادم الحرمین خواندن خود، مسلمان کشی می کند و جای بسی تأسف است که حرمین شریفین به دست عده ای خائن اداره می شود که به جای مبارزه با صهیونیسم به کشور اسلامی یمن حمله می کنند.

حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان آنها از تجاوز آشکار عربستان به یک ملت و کشور مستقل بر خلاف مقررات بین المللی بوده و بار دیگر سیاست مزدورانه آمریکا و متحدانش را آشکار ساخت. آل سعود به معنای واقعی با صهیونیسم هم پیمان شده و پیروزی آمریکا و عربستان در یمن محال است؛ چرا که اکثریت قاطع مردم یمن خواهان اسلام راستین هستند به همین دلیل استکبار راه به جایی نمی برد. این رژیم باید بداند آتشی را که بر افروخته دامن خودش را خواهد گرفت و تلاش برای تشکیل ائتلاف ساختگی نیز مشکلات جهان اسلام و منطقه را پیچیده تر خواهد کرد.

ما بسیجیان استان سمنان دخالت بیگانگان، به ویژه حمله نظامی عربستان سعودی به یمن را به شدت محکوم نموده و آن را نمونه آشکار دخالت در تعیین سرنوشت مردم یمن می دانیم و اطمینان داریم ملت غیور و مسلح یمن با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد.

ملت بزرگ ایران، امروز مردم بی دفاع یمن و فلسطین بیش از پیش به حمایت امت مسلمان در سرتاسر دنیا نیازمند هستند انشاء الله با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را در دفاع از اسلام و خط مقاومت تا پیروزی نهایی بر شیاطین خصوصاً آمریکا و اسرائیل غاصب اعلام خواهیم داشت.

سازمان بسیج اصناف استان سمنان

روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است، روز قدر روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین و خونخواران جهان و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و آل سعود کودک کش است.

روز قدس، روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند.

بدون تردید شرایط حساس منطقه به ویژه آنچه بر ملت و دولت سوریه، عراق و یمن به عنوان مهمترین حامیان مقاومت می گذرد و البته همراه شدن این شرایط با دور جدید توطئه و تحریم علیه محور مقاومت و همچنین شرایط پیچیده یمن، این روز تاریخی را امسال متفاوت تر از سال های گذشته نموده است.

سازمان بسیج اصناف استان سمنان به نمایندگی از قشر زحمتکش و همیشه در صحنه اصناف و بازاریان که به گفته امام بزرگوار، بازوان قدرتمند این نهضتند، در آستانه فرارسیدن این روز بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه ای(مدظله العالی)، آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی اعلام داشته و از عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی به ویژه از جامعه اصناف و بازاریان و کسبه دعوت می کند تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود در این روز، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان

استقبال جهانیان به ویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، نه فقط علیه دولت جعلی و غاصب اسرائیل، بلکه وضعیت و شرایط حاکم بر جهان، یعنی سیطره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشتی صهیونیست به ارکان قدرت نظام سلطه است.

جنگ و کشتار نیابتی گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی سفاک در شماری از ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه، لبنان و قتل عام مردم بی دفاع و مظلوم یمن، رفتارهای سفاکانه با مردم یمن، تشدید و تداوم کشتار و محاصره مردم غزه تا آنچه امروز در افغانستان، پاکستان، کشمیر، میانمار تا نیجریه، مصر، مراکش، لیبی و عربستان مشاهده می شود، حلقه های به هم پیوسته فتنه هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه آن مشتی صهیونیست نژاد پرست هستند که بر هرم قدرت و کانون فرمانروایی آمریکا و اروپا سلطه دارند.

سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان به حول و قوه الهی در آستانه روز جهانی قدس همراه با عموم فرهنگیان فرهیخته استان، مردم شهیدپرور، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر با حضور و مشارکت جدی در این همایش سراسری، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا، آل سعود و هم پیمانانش اعلام و عهد خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تا آزادسازی سرزمین قدس فلسطین تجدید می کند.

امید است آنچنان که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) فرمودند«روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است به بیداری و هشیاری بگذرایم و تا مطلع الفجر نجات همه ملت های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.

بیانیه کانون بازنشستگان سپاه استان سمنان

سلام بر قدس، سلام بر نماد بزرگ وحدت اسلامی، سلام بر مردان و زنان رزمنده ای که با قلب های مملو از ایمان به خا با گام های راسخ و پابرجا و دیدگان نفوذ کرده تا عمق و عقبه دشمن صهیونیستی سرود پیروزی حق و اضمحلال باطل را می سرایند، سلام بر منادیان بازگشت قدس به آغوش اسلام در سراسر جهان، سلام بر شما امت شجاع و استوار که اینک بیش از سه دهه مبارزه جانانه با دشمنان بشریت، کانون الهام بخش تحولات جاری منطقه و جهان شده اید.

همانطور که مستحضرید در فضاهای مجازی، صحنه های وحشتناک و باور نکردنی (اما واقعی) از سربریدن و اعدام های گروهی و کشتار وحشیانه در سوریه، عراق و یمن رو به فزونی است در حالی که مشاهده کننده هر یک از این صحنه های دلخراش طاقت از دست می دهد، مرتکبان این جنایت بر جنایت خود می بالند و خوشحال ستند از اینکه اولا با آدمکشی به سبک حرامیان در روز عاشورا رتبه و جایگاه خود را نزد سران فرقه تکفیری ارتقا داده اند و ثانیا می پندارند با کشتن هر چه بیشتر بی گناهان با برچسب شرک و کافر بر درجات خود در بهشت می افزایند فرقه سلفی تکفیری با شعار تشکیل دولت اسلامی در عراق و شام، مناطقی از سوریه و عراق را اشغال کرده و با اعلام جهاد در این دو کشور هر روز کارنامه سراسر قتل و جنایتش را پرحجم تر و سنگین تر می کند این فرقه در این دو قرن اخیر بیشترین خدمت را به استعمارگران در ضربه زدن بر پیکر اسلام و مسلمانان کرده اند که داعش ساخته و پرداخته سرویس های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی و اروپایی است لکن این جریان در بستر افکار از فرقه سلفی تکفیری شکل گرفته که پیش از این جنایاتشان در تاریخ از ظرفیت ها و قابلیت های تفرقه انگیزی و آدم کشی از سران عربی منطقه برای تخریب چهره اسلام در عصر ارتباط و مقابله با امواج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و روند پرشتاب بر همگرایی میان مسلمانان فرقه سلفی تکفیری را بهترین ابزار در میان خود مسلمانان یافته و با کمک دولت های مرتجعی چون آل سعود به تجهیز و به کارگیری آنان در راستای مقاصدشان روی آوردند.

و اینک ما پیشکسوتان و جای ماندگان از شهدا با حمایت قاطع از فرامین ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای حفظه الله ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود، تکفیری ها و سلفی ها که سرچشمه گروه های جنایتکار از اسرائیل غاصب و آمریکای جانی می باشد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی قدس عزیز اعلام می نماییم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار