مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اهمیت قبله اول مسلمین و رنج و مظلومیتی از جانب اشغالگران صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین گفت: تنها راه نجات آنان ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۵۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
حجت الاسلام حمید رضا حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، با تأکید بر وظیفه مسلمانان جهان به حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس در واقع روزی است که ملت‌های مسلمان و به ویژه ملت ایران، ندای مظلومیت یک ملت بزرگی را که 66 سال است از خانه و کاشانه خود آواره شده، به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی با اشاره به اهمیت قبله اول مسلمین و رنج و مظلومیتی از جانب اشغالگران صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین گفت: تنها راه نجات آنان ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه، حمایت انقلاب اسلامی و مردم ایران از مقاومت اسلامی برابر رژیم اشغالگر قدس را بی بدیل خواند و بیان کرد: مردم انقلابی ایران همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و امسال نیز با شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری را خلق می‌کنند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: رهبر معظم انقلاب در بیاناتی فرموده اند«این منطق، منطق امام است، هر جا ظلم هست دو طرف وجود دارد؛ ظالم و مظلوم، ما طرفدار مظلومیم، مخالف با ظالمیم این موضع گیری‏ هایی است که امام به صراحت انجام می‏داد و این یکی از خطوط اصلی است؛ مسأله فلسطین عرصه یک مجاهدت واجب اسلامی است».

وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر نیازی نیست تا نقش صهیونیست های اشغالگر در ایجاد گروهک های تروریستی و تکفیری و یا نقش آنها در گسترش دامنه جنایات این گروهک ها،ثابت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: این جنگ که آل سعود علیه مردم یمن ایجاد کرده یادآور خاطرات تلخ تجاوز و جنگ تحمیلی صدام مزدور به میهن عزیز ما را در ذهن زنده می‏کند.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: آن ملعون با تحریک استکبار جهانی و شیطان بزرگ علیه مردم بی دفاع کشور به مدت هشت سال موجب خسارت جبران ناپذیر و به شهادت رسیدن جوانان پاک و ناب کشورمان شد.

وی بیان کرد: روز قدس، روز دنیای اسلام است؛ بنابراین در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از مظلومان و ستمدیدگان فلسطینی خود نشان می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها