حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب با توجه به مسئولیت سنگین جامعه نسبت به حفظ دستاوردهای شهدا گفت: پاسداری از خون شهدا دینی برگردن مردم و مسئولان نظام است و باید آنها این پاسداری را بجا بیاورند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۵۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مبلغ و کارشناس دینی در یادواره 175 شهید غواص و شهدای مجاور روستای رودکنار بخش پره سر که در مجتع فرهنگی تربیتی حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد با اشاره به مقام عالی شهدا اظهار کرد: شهدا به مومنین بشارت دادند و باید از این شهدای مظلوم درس ایستادگی گرفت.

وی حفظ دستاوردهای شهدا را از وظایف آحاد جامعه دانست و گفت: شهدایی که دست بسته توسط مزدوران بعثی زنده به گور شدند و به درجه عظیم شهادت نائل شدند می خواستند به گوش مردم جهان برسانند که ما زنده هستیم و ناظر بر اعمال و گفتار شما هستیم.

این کارشناس دینی با تاکید بر مسئولیت سنگین جامعه نسبت به شهدا یادآور شد: پاسداری از خون شهدا بر عهده مردم و مسئولان نظام است چراکه آنها ولی نعمتان انقلاب هستند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با تاکید براینکه راه شهدا الگوی مناسبی برای جوانان است اضافه کرد: جوانان با الگو برداری از شهدا برای آبادانی و اقتدار مهین اسلامی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای غواص حتی با دستان بسته در مقابل دشمنان اسلام سرخم نکردند و با ولایتمداری در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: کسانی که در این نظام اسلامی مسئول شدند و سمت و مقام گرفتند بدانند که هرچه دارند از خون شهداست و شهدا با ایثار و جانفشانی امنیت و آسایش را به کشور ما به ارمغان آوردند.

وی در پایان گفت: به خاطر مظهر قدرت شهداست که دشمنان نتوانستند به ما آسیبی برسانند.

ارسال نظرات