فرمانده سپاه خاش گفت: هدف دشمنان و ایادی استکبار منزوی کردن ایران اسلامی در دنیاست و آنان مي خواهند مذاكرات را به نفع خود تمام كنند تا ايران پيروز نشود.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۶۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سرهنگ موسي اصغري در جلسه مجمع عالي بسيج شهرستان خاش، اظهار كرد: هدف از تشكيل اين مجمع را حل مشكلات و مطالبات مردمي دانست و اظهار داشت: در اين جلسات مطالبات و مشكلات مردم و شهرستان خاش در قالب مصوبه هاي مجمع به رده هاي زيربط استاني ارسال و پيگيري خواهد شد كه اميدواريم نتايج مثبتي داشته باشد.

وي از كار گروهاي تخصصي مجمع عالي بسيج و ادارات و ارگانهاي اجرائي خواست تا در جهت رفع مشكلات مردم با ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش حمايت همكاري را داشته باشند.

سرهنگ اصغري گفت: انقلاب اسلامي مردم محور است و لذا حفظ و حتي پيشرت آن هم بايد بر اين اساس باشد و مردم در آن دخيل باشند.

وي خاطرنشان كرد: يكي از اركان انقلاب اسلامي بسيج مردمي است كه براي هرچه بهتر برگزار شدن برنامه هاي آن كارگروه هاي تخصصي مورد نياز پيش بيني شده و هر سال حجم برنامه هاي متناسب با هر قشر ابلاغ مي گردد.

سرهنگ اصغري بيان كرد: هر نفري در هر مسئوليتي كه هست، بايد براي اجرايي شدن فرمودهاي مقام معظم رهبري در بٌعد اقتصادي و تحقق كامل اقتصاد مقاومتي تلاش كند.

وي با اشاره به نقش موثر و کارساز همدلی و وفاق ملی مردم و به خصوص بسيجيان در مقابله با تهدیدها و تحریم های دشمنان، گفت: توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی و تولید ملی به عنوان یک اصل مهم  همواره در فرمایشات مقام معظم رهبری که با تحلیل های دقیق و نگرش عمیق خود راهگشای بسیاری از مسائل کشور بوده اند ؛ خطاب به مردم و مسئولین عزیز تبیین گردیده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش هدف دشمنان و ایادی استکباری را منزوی کردن ایران اسلامی در دنیا دانست و افزود: با ابزار و روش های مختلف این کار را در طول 35 سال گذشته انجام داده اند و هر بار نیز با غیرت انقلابی، ولایت مداری و هوشیاری و بصیرت ملت، شکست خورده اند و راه به جایی نبرده اندو نخواهند هم برد.

وي حمايت از توليدات داخلي ، جلوگيري از اسراف و تبذير و گسترش فعاليت هاي توليدي و صنعتي با استفاده از نيروهاي داخلي و بومي  را براي تحقق اقتصاد مقاومتي خيلي ضروري دانست .

سرهنگ اصغري با تاكيد بر اينكه منظور جامعه دانشگاهي در اقتصاد مقاومتي؛ خودكفايي و اتكا به خود  است، افزود: در اين جلسه  حاضران سعي خواهند داشت تا  با ارائه راهكار‌هاي مناسب سهمي هرچند كم  در پيشرفت اقتصادي كشور داشته باشند.

وي ادامه داد: در قالب اقتصاد مقاومتي ضمن رفع نيازهاي مردم و كشور در همه ابعاد و زمينه ها، شاهد پيشرفت اقتصادي و حل مسائل و مشكلات هم خواهيم بود

رئيس مجمع عالي بسيج شهرستان خاش نيز در اين مراسم ضمن بيان نكاتي در خصوص نظارت كارگروه ها، گفت: در مجمع عالي بسيج كه 10 كارگروه تخصصي دارد 5 مصوبه توسط هئيت رئيسه به تصويب خواهد رسيد.

قاسم كوچكزايي ادامه داد: در قالب اقتصاد مقاومتي ضمن رفع نيازهاي مردم و كشور در همه ابعاد و زمينه ها، شاهد پيشرفت اقتصادي و حل مسائل و مشكلات هم خواهيم بود .

وي با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی دارای ضلع های با اهميتي است که در تحقق یک اقتصاد پویا نقش بالایی دارند،‌ اذعان كرد:‌ ضلع اول در اقتصاد مقاومتی، اعتماد به نیروی خودی در تحقق اهداف بلند اقتصادی است. یعنی در دستیابی به هدف‌‌های والا، اعتماد به نیروهای ذاتی و امکانات و استعدادات درونی، نقش مهمی دارد.

گفتني است در اين جلسه تعداد 10كارگروه شامل كارگروه تخصصي اقتصاد ، كارگروه جامعه پزشكي كارگروه اجتماعي ،بانوان ، فرهنگي سياسي ،دفاعي ، علمي پژوهشي ، تربيتي اخلاقي ، تلفيق كارگروه خاص حضور داشتند و در خصوص حل مشكلات مردم و شهرستان بحث و تبادل نظر شد
ارسال نظرات