بیانیه اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز قدس؛
سازمان بسیج اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد و طی آن اعلام داشت: شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۷۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج ، این روز ها در حالی که برکات ماه خدا، سراسر دنیا را فرا گرفته و دل های مومنان واقعی را به یکدیگر نزدیک کرده و آنها را به رحمت و مغفرت واسعه الهی امیدوار ساخته است، غم بزرگی بر امت اسلامی سایه افکنده که بخشی از آن از جنایات آل سعود در حق مردم مظلوم و بی پناه یمن است و بخشی دیگر به واسطه اقدامات خشونت طلبانه و متعصبانه جماعتی مسلمان نمای تکفیری در سوریه و عراق است.

عجبا که امروز صهیونیست های متجاوز و تکفیری ها متحجر همانند دو لبه قیچی، کیان مسلمانان را هدف قرار داده و اتحادی بنیادی میان خود به وجود آورده اند و دل همه پیروان ادیان توحیدی را سر شار از درد و اندوه ساخته اند.

افسوس که برخی کشورها، نهادها، گروهها، و افراد به ظاهر دلسوز و مسلمان هنوز از تاریخ عبرت نگرفته اند و به رغم مشاهده همه روزه جنایات صهیونیست ها و به جای متشکل ساختن نیروهای خود علیه اسراییل غاصب به تضعیف و تخریب جبهه مقاومت پرداخته و با به راه انداختن جنگ فرقه ای و تقویت جریانی جاهل و خشک مغز، هزینه های هنگفت بر مسلمانان وارد می سازند آیا نباید با صدای بلند فریاد زد که اینان اساس در جبهه کفر و سلطه طلبان دنیا و پشت خاکریزی سنگر گرفته اند که صهیونیست ها برای آنها ساخته اند؟

با همه این اوصاف و در شرایطی که اعراب خائن به آرمان فلسطین دست در دست صهیونیسم و به تبعیت از قدرت سلطه گر آمریکا راههای کمک و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بسته و در برابر کشتار مردم و کودکان و زنان غیر نظامی فلسطین به دست جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته و غیرت دینی و اسلامی خود را از دست داده اند ایران اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی سلاح سنگ مردم فلسطین را به موشک ارتقا داد و توازن قوا بین ملت فلسطین و رژیم صهیونیستی غاصب را تغییر داد.

امروز اشغالگران قدس نیز طعم تلخ آوارگی و نا امنی ناشی از تجاوز گری خودشان را می چشند و تاوان سنگین تجاوزات ددمنشانه خود را باید بپردازند.

ملت ایران در راستای هدف متعالی و دور اندیشانه امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشورتر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی هصیونیستی با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه ی متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.

قدرت های سلطه گر آمریکا و انگلیس باید بدانند که هزینه کردن برای نجات رژیم اشغالگر قدس بی جهت و بی فایده است و شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است.

ما جامعه اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن کشتار مردم غزه فلسطین توسط رزیم حرامزاده  و غیر مشروع صهیونیستی و این سگ ولگرد آمریکا در منطقه 1. حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه سنگینی بر حیات و بقا جعلی صهیونیست دانسته و خواستار وحدت و انسجام ملت های اسلامی علیه این رژیم غاصب و حامیان او می دانیم ما بر این باوریم که خون های به ناحق ریخته شده مردم غزه بزودی این تفاله امپریالیسم یعنی رژیماشغالگر را به زباله دان تاریخ خواهند انداخت و روزی خواهد آمد که جهان اسلام متحدا بر ضد هصیونیسم سفاک غاصب قیام کنند.

2. از سازمان های جهانی که شعار حقوق بشر را سر می دهند می خواهیم که دست از شعارهای بی عمل برداشته و با جنایت های آمریکا و اسراییل و آل سعود که با دروغ پردازیهای آشکار و با شعارهایی مثل آزادی، دموکراسی و حقوق بشر قصد دارند با نهضت بیداری اسلامی مبارزه کردند و بر دنیا آقایی کنند برخوردی مناسب صورت گیرد.

 

ارسال نظرات