خبرهای داغ:
شهرستان مرزی پاوه امروز شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردمی بود که در راهپیمایی روز جهانی قدس فریادهای مرگ اسراییل و مرگ بر امریکا آنها طنین انداز کوی و برزن شده بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۹۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مردم مومن، روزه دار و مرزدار شهرستان پاوه در هوایی گرم از اولین ساعات بامداد به خیابان ها آمدند تا با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی بیداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشند.

مردم همیشه در صحنه پاوه با حرکت از میدان شهدا به طرف مسجد جامع همراه و همگام با مسوولان خود با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل یک با دیگر تنفر و انزجار خویش را از استکبار جهانی و فرزند ناخلفش رژیم اشغالگر قدس اعلام داشتند.

در محل تجمع راهپیمایی کنندگان فرماندار پاوه به تشریح تاریخچه اشغال قدس شریف توسط صهیونیست ها در سال 1917 تاکنون پرداخت و از عدم توجه و بی تفاوتی جهان اسلام نسبت به این موضوع انتقاد کرد.

پرویز ایده پور تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اعلام و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توجه جهانیان را به ملت مظلوم فلسطین جلب کرد.

فرماندار پاوه افزود: طی 35 سال گذشته هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم مسلمان سراسر جهان همگام و همصدا فریاد آزادی قدس شریف را سر می دهند و طی این مدت هیچ گاه رژیم صهیونیستی احساس آرامش نکرده و این مهمترین پیام روز جهانی قدس است.

ایده پور از عموم مردم و مسوولان پاوه که در هوای بسیار گرم و با زبان روزه در راهپیمایی امروز قدس حضوری گسترده داشتند قدردانی کرد.

در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و با فریادهای الله اکبر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.
ارسال نظرات