خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس علمای اهل تسنن لارستان در پیامی به شرکت هرچه گسترده تر و باشکوه تر مردم در این روز دعوت کردند.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۳۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، تشکل ائمه جمعه و جماعات  و مدارس علوم دینی اهل سنت لارستان در پیامی که طی مصاحبه با شیخ صالح انصاری مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت اوز انجام گرفت با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و عمال تکفیری آنها در منطقه، مردم منطقه اعم از شیعه و سنی را به حضور گسترده در کنار هم در راهپیمایی روز جمعه فراخواندند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس هویت دینی ماست، هویتی که حکایت از ارتباط آسمان با زمین دارد. ارتباطی که قدس را قدمگاه انبیاء ساخته و قرار بر آن بوده که این قدمگاه مظهر مهر و عطوفت و اخوت و برادری در سطح جهان باشد. اما سالهاست دشمنان انسانیت،قدس عزیز ما را به ناحق تصاحب نموده اند و آن را جولانگاه ظلم و ستم و خیانت کرده اند. لذا ما جامعه اهل تسنن منطقه لارستان بزرگ، همه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم نموده و امت اسلام را به وحدت و اخوت و حضور گسترده و باشکوه در میدان مبارزه با صهیونیستها در روز جهانی قدس دعوت می نمائیم و آرزومندیم با نابودی این غده سرطانی،صلح و صفا و امنیت به جهان علی الخصوص جهان اسلام بازگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها