خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: روز قدس به عنوان یک نمادی از کتاب خونرنگ شجاعت و مقاومت اسلامی است که هر برگ این کتاب یادمان حماسه ای ماندگار و فریادی بی کرانه و مظلومتی بی مرز است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۳۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

سردار مهدی مهدوی نژاد در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: درود می فرستیم به امام راحل و عظیم الشأن که روز قدس را برای ما به یادگار گذاشتد.

وی ابراز کرد: روز قدس به عنوان یک نمادی از کتاب خونرنگ شجاعت و مقاومت اسلامی است که هر برگ این کتاب یادمان حماسه ای ماندگار و فریادی بی کرانه و مظلومتی بی مرز است.

فرمانده سپاه استان قم، قدس را قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان خواند و افزود: ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم .

وی با بیان اینکه قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است، خاطرنشان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل عظم الشأن ما روز قدس نامیده شده و به عنوان تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است و روزی است که انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست با وحدت و همدلی بازوان خود را به هم گره می زنند و تیرهای زهر آگین خود را بر قلب صهیونیست و امپرالیسم نشانه می گیرند .

مهدوی نژاد افزود: روز قدس روز کنار گذاشتن سلیقه ها و پیوستن قطره ها به اقیانوس جاری انسان هاست.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز بازتاب خشم خروشان مردم ستم دیده و طوفانی شدن غیرت های مقدسی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند، بیان کرد: امام کبیرمان خط مبارزه و مقابله مستضعفین در برابر مستکبرین عالم را برای همیشه تاریخ ترسیم نمودند و اندیشه پاک امام راحل به عنوان خط ایستادگی در برابر باطل و نبرد و پیکار با غارت گران، چپاول گران و متجاوزان به عنوان شجره ای طیبه در قلب همه مسلمانان و همه آزادگان جهان غرس گردید که عطر شکوفه های آن، مقاومت اسلامی و میوه وصل آن، بیداری اسلامی را به دنبال داشته است، بیداری اسلامی که امروزه در پیکره ی کشورهای اسلامی و مسلمانان آزادی خواه نضج گرفته و در حال رشد و بالندگی می باشد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم ادامه داد: این تفکر ناب، رویاهای آمریکا و صهیونیست ها در ایجاد اسرائیل بزرگ و حاکمیت از نیل تا فرات را بر باد داده است و مسلمانان جهان در یافتند که تنها با تمسک بر اسلام و شعار "لا شرقیه لا غربیه اسلامیه اسلامیه " می توان در برابر قدرتهای پوشالی ایستاد و تسلیم نقشه های آمریکایی، صهیونیستی و زیاده خواهی آنان نشد .

وی با بیان اینکه دشمنان نتوانستند در مقابل امواج بیداری اسلامی بایستند بنا براین تلاش می کنند این امواج بیداری را منحرف نمایند، اذعان کرد: با توطئه برادر کشی در کشورهایی همچون مصر، تئونس، عراق، سوریه، یمن، بحرین و ... وحدت این امت را نشانه گرفتند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و مسلمانان باید رمز پیروزی را که وحدت در گروی اسلام، قرآن و یکپارچگی است گام بردارند .

مهدوی نژاد در پایان تصریح کرد: همان طوری که امام کبیرمان فرمودند "روز قدس روز اسلام است"، "روزی است که باید اسلام را احیا کرد"، ابراز کرد: روز قدس روزی است که همه ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین باید تلاش کنند و به مبارزات مقدس خود ادامه بدهند و همه باید در این روز با حضور یکپارچه خود در خیابان ها و راهپیمایی ها تا محلهای نماز جنمعه با فریاد رسا، پیام خود را به گوش جهایان برسانند و به همه آزادیخواهان جهان به ویژه مسلمانان اعلام نمایند که مردم ایران اسلامی همواره در کنار مردم فلسطین بر علیه دشمنان آنان خواهند بود.


ارسال نظرات