امام جمعه خرم آباد:

آل سعود و اسرائیل با شعارهای الله اکبر جهان اسلام محو و نابود می شوند

امام جمعه خرم آباد گفت: قطعا آل سعود و اسرائیل با شعارهای الله اکبر جهان اسلام محو و نابود می شوند.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۵۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، در محل مصلای الغدیر این شهر ضمن تشیح پیام های راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس برای رژیم غاصب اسرائیل و حکومت آل سعود حامل این پیام است که هر دوی آنها با شعارهای الله اکبر امت اسلامی محو و نابود خواهند شد.

وی با بیان اینکه از زمانی که اسرائیل فلسطین و قدس شریف را اشغال کرده است مسلمانان روز خوش ندیده اند افزود: جنگ های 22 روزه و 33 روزه گواه آن است که اسرائیل به مانند تار عنکبوت سست و بی بنیاد است و امروز مانند سگ هاری در گوشه ای نشسته و زوزه می کشد و کاری هم از دستش بر نمی آید و این نتیجه راهپیمایی های روز قدس و اعتماد به نفسی است که گروههای مقاومت از حمایت مسلمانان جهان برای ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل به دست آورده اند است.

امام جمعه خرم آباد گفت: پیام دیگر این راهپیمایی به آل سعود خائن است چرا که همچنان تجاوزات وحشیانه خود را پس از گذشت 100 روز به یمن دنبال می کند اما سوال این است که آیا عربستان با این تجاوز جز اینکه به جهان اسلام ضرر و زیان رسانده باشد چیز دیگری عایدش شده است.

میرعمادی افزود: آل سعود بداند که کاخهایی را که با دلارهای نفتی بنا کرده اند با شعارهای الله اکبر مسلمانان ویران خواهند شد.

وی پیام دیگر راهپیمایی روز قدس را اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان عنوان کرد و ادامه داد: مذاکرات هسته ای همچنان در راس خبرها و تحلیل ها قرار داد و با این حال نتیجه مذاکرات تاکنون موجب تقویت اقتدار و عزتمندی ملت ایران شده است.

امام خمعه خرم آبادبا بیان اینکه امروز این ایران اسلامی است که با منطق و استدالال در برابر استکبار در مذاکرات حاضر شده است گفت: مذاکرات چه شکست بخورد چه نخورد پیروز آن ملت ایران هستند.

میرعمادی اظهار کرد: مردم ایران به خوبی تحریم ها را تحمل کرده ند و می دانند رمز سربلندی آنها مقامت و ایستادگی در برابر استکبار است.

وی با اشاره به ایستادگی تیم هسته ای کشورمان در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه ادامه داد: تیم هسته ای کشورمان در این مذاکرات تمام قد در برابر استکبار مقاومت و از منافع ملی ما دفاع می کند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه تدبیر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب در مساله مذاکرات هسته ای موجب همدلی و همزبانی بین دولت و ملت شده است گفت:نبض هدایت تیم هسته ای به دست رهبر معظم انقلاب است به گونه ای که با هشدارهای به موقع ایشان شاهد عزت و سربلندی ملت ایران در دنیا هستیم.

میرعمادی در ادامه به تشریح وضعیت کنونی جهان اسلام پرداخت و افزود: جهان اسلام در این برهه بیش از هر دوره دیگری دچار اختلاف و تفرقه است و اسرائیل نیز از این اختلافات بیشترین نفع را برده است.

وی با بیان اینکه اختلاف بین شیعه سنی و اختلافات سیاسی و مذهبی سم مهلکی است که امروز جهان اسلام  با آن مواجه است تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل بذر نفاق و تفرقه را بین مسلمانان افکنده اند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز گروه تروریستی داعش در کشورهای اسلامی دست به جنایت هایی می زند که دل هر انسانی را به درد می آورد گفت: آن شیعه ای که در انگلیس و آن سنی که در واشنگتن به اختلافات بین شیعه و سنی دامن می زنند هیچ کدام شیعه و سنی واقعی نیستند.

میرعمادی به جنگ نیابتی آمریکا در منطقه اشاره کرد و افزود: جنگ افغانستان و عراق برای آمریکا تجربه شده است به همین دلیل مسلمانان را امروز به جان هم انداختند.

وی اظهار کرد: امروز جهان اسلام نیازمند عمل به سیره علوی است.

ارسال نظرات