فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

انقلاب اسلامی الگویی برای همه کشورها/ ماهیت دشمن را باید شناخت و از دشمن دوری کرد

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای همه کشورها است، گفت: ماهیت دشمن را باید شناخت و از دشمن دوری کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۵۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از صومعه سرا، سرهنگ کیا عاشوری، صبح امروز(19تیر) در راهپیمایی روز قدس در منطقه تولمات اظهار کرد: امروز ملت همیشه در صحنه ایران به ندای رهبر خود لبیک گفتند و در این تجمعی که  برای محکومیت از جنایت‌های رژیم غاصب است، شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب با کشتن کودکان روز به روز جنایت‌های خود را بیشتر می‌کند و کارنامه زشت و بدی را برای خود به ارمغان می‌آورد، افزود: رژیمی که با فروپاشی امپراطوری عثمانی و با پایان جنگ جهانی اول تحت حمایت‌های مادی و دیپلماتیک کشور انگلیس نفوذ می‌کند و با حقایقی بی اساس نظیر رجعت به میهن موعود و سرزمینی بدون ملت برای ملتی بدون سرزمین.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه رژیم غاصب کم‌کم به سرزمین فلسطین نفوذ می‌کند و مرحله به مرحله جا می‌گیرد، گفت: اگرچه وسعت جغرافیایی و ژئوپلوتیک این نظام و این رژیم جعلی بسیار کوچک است اما با توجه به افکار مسموم و اندیشه‌های غلطی که دارد، پهنای سرزمین اسلام را نشانه گرفته است.

روز قدس ریشه در اسلام دارد و حیات اسلام مرهون به قدس است

عاشوری با بیان اینکه امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند، تصریح کرد: روز قدس ریشه در اسلام دارد و حیات اسلام مرهون به قدس است و تجمع حرکت روز قدس فقط مختص ایران اسلامی نیست، از شرق تا غرب دنیای اسلام همه در این تجمع شرکت می‌کنند و اگر چه فقط قانون و منطقش در ایران اسلامی است ولی تشعشع نورش در همه جا سایه افکنده است.

وی با بیان اینکه روز قدس دارای اصالت و جوهره‌ای است که اگر واکاوی و بررسی کنیم آن خصوصیات و جوهره اسلام ناب محمدی در آن نهفته است، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم مظلوم فلسطین، استکبارستیزی و مظلوم نوازی از شاخصه‌های اسلام ناب است، اسلام نابی که باعث رعب و وحشت در تمدن غرب شده به طوری که متفکران غربی نظیر فوکویاما، انقلاب اسلام ناب را خطری بزرگ برای تمدن غرب می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه اسلام ناب پاسخگوی همه نیازهای منطقی و مشروع انسان‌ها است و از این بابت دولت غرب احساس خطر می‌کند، اظهار کرد: تمدن بدون اخلاق، مادیت بدون معنویت و قدرت بدون عدالت باعث به هم خوردن توازن یک قدرت شده است.

عاشوری افزود: در واقع جهان قطبی که تک قطبی بود و غرب حرف اول را می‌زد با ظهور و ورود اسلام ناب با محوریت مقام معظم رهبری و قبل این امام امت، این انقلاب اسلامی و این اسلام در برابر اسلام آمریکایی و اسلام سکولاریزه و اسلام افراطی و ... قرار گرفت.

جوهره اسلام ناب مقاومت در برابر ظلم و استکبارستیزی است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای یک اصالت و جوهره‌ای است که می‌تواند بر اساس نیازها و فطرت‌های انسان‌ها الگوارائه دهد، گفت: جوهره اسلام ناب مقاومت در برابر ظلم است یعنی فرهنگ و اندیشه بسیجی را به جوانان اروپایی انتقال دادن است، کاری که مقام معظم رهبری در طی نامه‌ای به جوانان اروپایی ارائه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در واقع انتقال تفکر بسیجی در بین جوانان اروپایی مانند جوانان سوری، عراقی و فلسطینی و لبنایی، پاشنه پاشیده شدن دشمن است، تصریح کرد: جوهره اسلام ناب استکبارستیزی است یعنی نمی‌توانیم با دنیای استکبار کنار بیاییم، اختلاف ما با آمریکا ریشه‌ای است.

عاشوری با بیان اینکه مظلوم نوازی یعنی حمایت از فلسطین اول اعتقادات ما و سپس مسئله منطقه‌ای و امنیتی است، خاطرنشان کرد: ما در کنار مستضعفین و مسلمانان و محرومین جهان هستیم.

وی با بیان اینکه بخشی از جوهره اسلام عقلانیت دینی است و عقلانیت فرومحور و منفعت محور نیست،، اظهار کرد: عقلانیت دینی یعنی نگاه عقلانی به دین به دور از تهجر، افراطی‌گری و سایر موضوعات است.

انقلاب اسلامی الگویی برای همه کشورها

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای همه کشورها شده است، افزود: بعد از بیداری کشورهای اسلامی، غرب و اروپا به دنبال این هستند که اسلام جعلی را در کنار اسلام ناب معرفی کنند. تا این اسلام سکولاره در این کشورها نهادینه شود.

عاشوری گفت: انقلاب اسلامی الگویی برای جوانان فلسطینی الگویی شد تا بر اساس راهبردها و سیاست‌ها جوانان آنها در جنگ 33 روزه و 55روزه با یک گروه کوچکی مثل حماس توانستند بر رژیم غاصب و ارتش پیچیده  ومدرن اسرائیل فائق آیند اینها خطر بزرگی برای غرب است.

وی با بیان اینکه هدفی که ما در مذاکرات هسته‌ای دنبال می‌کنیم این است که اگر در این مذاکرات موفق شویم به حق خودمان رسیده‌ایم و دشمنی ما با دشمن ادامه دارد و اگر هم در مذاکرات موفقیت حاصل نشود با زهم به حق خود رسیده‌ایم، تصریح کرد: حق ما این بود کسانی که ادعا می‌کردند باید پای میز مذاکره بنشینیم و با آمرکا مذاکره کنیم آن بی اعتمادی آمریکا و غربی‌ها برای همگان روشن می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد:5+1 در طول هشت سال دفاع مقدس به پشتیبانی رژیم بعث عراق آمد و همه امکانات و سلاح و تجهیزات را در اختیار عراق قرار می‌دادند و درهای ذرات خانه‌های شیمیایی و شریان‌های اقصادیشان بر روی عراق باز بود  و هیچ وقت درطول 37 سال اقنلاب اسلامی دشمنی خود را از ما پنهان نکردند و همیشه عداوت خود با مارا نشان دادند.

عاشوری اظهار کرد: اگر امروز گروه 5+1 سر میز مذاکره با ما هستند پشت دست دارند داعش را ترغیب می‌کنند و منافقینی که توسط مردم عراق به مردم منفور تبدیل شدند در پایگاه نظامی برلین به آنها جا داده می‌شود و سازماندهی می‌کنند.

ماهیت دشمن را باید شناخت و از دشمن دوری کرد

وی با بیان اینکه ماهیت دشمن را باید شناخت و از دشمن دوری کرد، افزود:  دو محور اصلی دمشن یعنی اسرائل و عربستان در محاصره دنیای اسلام قرار گرفته‌اند و می‌دانند که این دو رژیم منحوس دیگر جایگاهی ندارند و احساس خطر به اینها دست داده که امروز به هر نوع و سختی که شده آمده‌اند پای میز مذاکره، نه این که می‌خواهند به ما کمک کنند بلکه دشمنی آمریکا و 5+1 با انقلاب اسلامی هیچ وقت تمام شدنی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: امروز انقلاب اسلامی باعث تغییر و تحول می‌شود و منحنی که ما داریم از آن عبور می‌کنیب و به نقطه پیچ تاریخ رسیده، همین است، تحولات تحولات تاکتیکی و استراتژِکی نیست این تحولات ناشی از فلسفه و اعتقادات است.

عاشوری تصریح کرد: دشمن از این بحث احساس خطر می کند تغییرات فلسفی یعنی یک فلسفه‌ای خارج شود و فلسفه دیگر جایگزین شود فلسفه اسلام ناب و فلسفه ای که باعث برهم زدن توازن قدرت در غرب شد.

ارسال نظرات