فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اینکه نه تنها اسراییل ، بلکه هیچ قدرتی در عالم نمی تواند با قدرت معنوی مسلمان ها مبارزه کند گفت:حضور امروز مردم در راهپیمایی روزقدس برای استکبار حاوی پیام است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۵۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
 سردار علی استاد حسینی در در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در کرج  اظهارداشت: شعار مرگ بر اسراییل، اسراییل را به مرگ نزدیک می کنیم و روز قدس، روز دفاع از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین و یمن است.
فرمانده سپاه استان البرز افزود: اسراییل یک غده ی سرطانی در منطقه است سرطان هم مثل یک غده ی بدخیم می ماند که همه ی بدن را فاسد می کند ، هر چقدر که رژیم صهیونیستی بماند جامعه ها را بیشتر فاسد می کند لذا این غذه ی سرطانی باید محو شود.

وی این سخن حضرت امام را از روی یک حکمت دانست و ادامه داد: این یک شعار احساسی نبود لذا امروز همه بدبختی هایی که در جامعه است زیر سر اسراییل است،امروز ما با شعار مرگ بر اسراییل، ان شاء الله مرگ اسراییل را نزدیک می کنیم .

سرداراستاد حسینی با اشاره به  حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:مردم ما همیشه در صحنه هستند و وقتی مردم در صحنه باشند، این قدرت را به رزمندگان فلسطینی می دهند که آنها محکم بجنگند و بدانند که پشتیبانی دارند همین مقدار در حدی است که نیاز جامعه است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: روز گذشته مردم کرج در مراسم تشیع پیکر شهید غواص کرج سنگ تمام گذاشتند و امروز نیز با زبان روزه در گردهمایی بزرگ استکبار ستیزی و تأکید بر خطوط قرمز نظام در بحث مذاکرات، شرکت کرده و بر حفظ آرمانها و دستاوردهایی را که با خون هزاران هزار شهید گلگون کفن به دست آمده، تأکید میکنند.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه ان شاء الله که یک روزی شاهد باشیم این غده ی سرطانی از میان جامعه اسلامی رخت بسته است تاکید کرد:نه تنها اسراییل ، بلکه هیچ قدرتی در عالم نمی تواند با قدرت معنوی مسلمان ها مبارزه کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها