مجری و بازیگر توانمند استان:

راهپیمایی روز قدس علاوه بر فریضه و واجب الهی تکلیف انسانی بود و آمدم

اصغر بمانی گفت: مردم پشتوانه ی دولت مردانی هستند که برای دفاع از حقوق آنها به مذاکره می پردازند و این حضور مردم بسیاری از نگاه های و نظرات سیاسی را در سطح جهان می تواند تغییر دهد.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۵۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بازیگر و مجری توانمند استان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصاحبه با خبرنگار یزدهنر, گفت: اگرچه قدس یك مسئله كاملا اسلامی است اما فقط محدود به مسلمانان نیست, امروز مسئله قدس به مسئله بشری تبدیل شده است زیرا رژیم صهیونیستی در برابر چشم ۷ میلیارد جمعیت جهان، سرزمینی را با زور و دروغ اشغال كرده و مردم بی دفاع و مظلوم را مورد ظلم و ستم خود قرار داده است و به همین علت ملت ایران در این روز با دهان روزه به خیابان ها می ریزند و به بیان بیزاری خود از کشورهای اشغال گر و زور گو می پردازند.

 

اصغر بمانی به هدف خود از شرکت در این راهپیمایی اشاره کرد و افزود: هدف از حضور در این مراسم این است که به آمریکا و اسرائیل و کشورهای زورگو بفهمانیم که تا زور هست مطمئن باشید قدرت عظیم مردم ایران در مقابلشان خواهد ایستاد, و همچنین این حضور علاوه بر اینکه یک فریضه و واجب الهی است که مراجع گفتند از این مسئله هم که بگذریم یک واجب و تکلیف انسانی است.

 

وی ادامه داد: حضور مردم در این مراسم بسیار باشکوه و بی سابقه است و همچنین این حضوردراین گرمای تابستان و بالای 40 درجه در نیمه تابستان که گرمترین زمان در طول سال است چیزی جز ایمان و دفاع از مظلوم نیست.

 

این بازیگر و مجری توانمند استان در پایان خاطر نشان کرد: میز مذاکره و جلسات یکسری برنامه های دیپلماسی سیاسی است و آمریکا و اسرائیل بداند که قدرت اینجاست, مردم پشتوانه ی دولت مردانی هستند که برای دفاع از حقوق آنها به مذاکره می پردازند و این حضور مردم بسیاری از نگاه های و نظرات سیاسی را در سطح جهان می تواند تغییر دهد و میزهای مذاکره را تحریک بخشد.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار