در راستای خیزش عظیم مردمی امروز مردم دارالعباده مطرح شد:
درحاشیه حماسه عظیم مردمی روز جهانی قدس به سراغ مسئولین حاضر در این مراسم رفته ونظرات آنان را درخصوص خلق این حماسه عظیم جویا شدیم.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۶۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، روز جهانی قدس امسال هم مانند سال های گذشته با حضور پرشور مردم دارالعباده برگزار شد و این مردم بار دیگر با فریادهای خروشان «مرگ براسرائیل» و «مرگ برآمریکا» خشم وانزجاز خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و نشان دادند عزت واقتدار امروز خود را که با قطره قطره خون عزیزان و شهیدان بدست آمده با هیچ چیزعوض نخواهند کرد.

خبرنگار یزدامروز، درحاشیه این خیزش عظیم مردمی به سراغ مسئولین حاضر در این مراسم رفته ونظرات آنان را درخصوص خلق  این حماسه عظیم جویا شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد در خصوص پیام این حضورحماسی برای مظلومان عالم و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: از آنجایی که طبق فرمایش تاریخی حضرت امام مسئله اصلی دنیای اسلام « مسئله فلسطین» است، امروزمردم روزه دار دارالعباده به بهترین وجه  حمایت خود را  از مردم مظلوم جهان و به ویژه فلسطین به نمایش گداشتند ورضایت حق را برای خویش خریدند.


سرهنگ عطاء الله احمدی در خصوص نقش این حضور در دلگرمی تیم مذاکره کننده هسته ای برای ادامه مذاکرات و پایداری بر روی خطوط اصلی نظام گفت: هرچقدر مردم ما بیشتر در صحنه حضور داشته باشند بازتاب آن، حضور قدرتمندانه تیم هسته ای و متعاقب آن تحقق خواسته های شرافتدمندانه و قدرتمندانه و عزتمندانه  ملت خواهد بود.


رئیس بنیاد شهید استان یزد نیزحضور مردم یزد درراهپیمایی امروز را غیرقابل توصیف خواند و اظهار داشت: پیام این حضور، اعلام انزجار نسبت به اقدامات اسرائیل جنایتکار و حامی خیانتکارش آمریکای خبیث به اسلام بود و امید است که مسلمانان جهان با اتحاد و همدلی خود سرزمین فلسطین را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کنند.


احمد ابراهیمی درباره تاثیر این حضور درروحیه مذاکره کنندگان ایرانی برای پافشاری در مذاکرات بر روی اصول نظام  تاکبد کرد: بدون شک حضور گسترده مردم در این راهپیمایی منجر به افزایش اقتدار انقلاب اسلامی خواهد شد وامیدوارم  در پی این اقتدارتیم مذاکره کننده  به توافقی دست یابد که عزت و اقتدار حفظ و خطوط قرمز نظام رعایت شود.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص پیامد حضور مردم در این خیزش عظیم گفت: پیام ملت ایران این است که  ملل اسلامی با اتحاد ووحدت خود ازمردم مظلوم فلسطین ، یمن وعموم مظلومان عالم حمایت می کند و به دنبال آزادی اولین قبله مسلملنان جهان از شر اسرائیل است.


حجت الاسلام کوهستانی ادامه داد: تردیدی نیست حضور مردم ،مایه دلگرمی مسئولین در هرعرصه ای است امام پیام امروزملت ایران این است که عزت خدادای خود را با هیچ چیز معاوضه نخواهند کرد و تیم مذاکره کننده با همت بیشتری  بر روی مواضع نظام اصرار کرده و عزت ملت حفظ خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی استان یزد حضور مردم در روز جهانی قدس را نشان ار خداجوئی ،مظلوم نوازی و ظلم ستیزی این مردم دانست و گفت: مردم امروز حماسه ای دیگر خلق کردند و پبام آن ها همان پیام قرآن است که می فرماید کسانی که ضد دین و خدا عمل می کنند فرصت کوتاهی برای انجام اعمال ننگین خود دارند و انشاالله تا ریشه کن کردن اسرائیل زمان زیادی  نمانده است.

وی در خصوص دلگرمی تیم مذاکره کننده از این حضور اظهار داشت: تیم مذاکره  فرزندان این ملت هستند و با این حضور آن ها هم  تقویت شده و دشمن نیز دیگرحرفی برای گفتن نخواهد داشت.


مدیرکل سابق سیاسی امنیتی استانداری یزد پبام ملت را همان پیام  امام(ره) ومقام معظم رهبری دانست و گفت: ملت ایران با این راهپیمایی به جهانیان اعلام کرد تا ابد با استکبار ستیزه و ازمظلومین دفاع خواهدکرد و تغییر شرایط تغییر ی در آرمان ها و اهداف ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.


وی حضور گسترده مردم را مایه مباهات مسئولین و به ویژه مذاکره کنندگان دانست و اظهار داشت:همانطور که مقام  معظم رهبری فرمودند تیم هسته ای خطوط اصلی نطام وملت را دنبال می کند و این تیم با حمایت مردم در حال مذاکرات است و این حضورباشکوه  به جهانیان اعلام می دارد درصورت توافق هم ملت ایران  از استکبار ستیزی عقب نشینی نخواهد کرد.

 


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد پیام بزرگ این حضور را پیام مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار دانست و افزود:این روزها آمریکائی ها درحال زیاده خواهی هستند و این حضور نشان داد مردم همیشه برای دفاع از ارزش های نظام در صحنه هستند و این بزرگترین دلگرمی برای تیم مذاکره کننده ایرانی است.


 معاون استاندارهم پیام حضور مردم ولایتمدار یزد در راهپیمایی امروز را تحقیر اسرائیل بفمانند عنوان کرد و گفت : با حمایت های امم اسلامی درآینده نردیک شاهدفرو پاشی این رژیم سفاک خواهیم بود.

رضایی ادامه داد: در بحث مذاکرات با هدایت های  رهبرفرزانه انقلاب تیم مذاکره کننده هوشیارانه عمل می کنند و این حضور سبب خواهد شد تا نذاکره کنندگان با حفظ اقتداروعزت ملت ونظام تا دستیابی به توافقی مورد رضایت رهبری معظم  و ملت ایران دست یابند.

ارسال نظرات