امام جمعه هرات گفت : تمام دنیا بخصوص سازمان ملل درمورد جنایات آل سعود سکوت مرگبار کرده است ولی همگان بدانند که کشور ایران همیشه یار و یاور مظلومان بوده است و در برابر ظالمان ایستادگی می کند .
کد خبر: ۸۵۳۹۰۸۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم،خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت:بعضی چیزها انسان را از یاد خدا غافل می کند و چون خداوند مهربان و رئوف است دوست دارد بندگان همیشه  به یاد او باشند .

"حجت الاسلام محمد رضایی "  گفت : عواملی که انسان را از یاد خداوند دور می کند فراوان است ولی قرآن به ذکر دو نمونه که از مهمترین آنهاست اشاره می کند که آن "مال "و "اولاد"  است .

رضایی افزود: کسانیکه که مال و اولاد آنان را ازیاد خداوند دور و غافل کرده است سخت زیان کرده اند چه در این دنیا چه در آخرت .

امام جمعه هرات در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت هرات در راهپیمایی روز قدس ضمن تشکر از آنان گفت : قدس اولین قبله مسلمین  جهان است ما مسلمانان تا آزادی کامل آن از دست رژیم غاصب صهیونیست آرام نخواهیم نشست .

حجت الاسلام رضایی گفت : آل سعود با همراهی آل یهود و با توسل بر قدرت هر روز به جنایات خود در منطقه می افزاید که نمونه بارز آن قتل عام کودکان و مردم بی گناه و مظلوم یمن که در این ماه مبارک هر روز شاهد اتفاقات ناگوار در این کشور بودیم .

رضایی گفت : تمام دنیا بخصوص سازمان ملل درمورد جنایات آل سعود سکوت مرگبار کرده است ولی همگان بدانند که کشور ایران همیشه یار و یاور مظلومان بوده است و در برابر ظالمان ایستادگی می کند .

خطیب نماز جمعه هرات اظهار داشت : انشالله کشور یمن  با فکر اسلامی و رهنمودهای رهبری و حضور ملت همیشه در صحنه این کشور از دست آل سعود نجات پیدا خواهد کرد .

امام جمعه به هفته همبستگی اشاره و از همه مردم هرات خواست که با کمک نقدی و غیر نقدی ملت مظلوم یمن را تنها نگذارند و آنان را یاری کنند .

رضایی در ادامه به هفته مالیات اشاره و اظهار داشت : مالیات حق الناس است و همه کسانیکه که موظف پرداخت مالیات هستند باید این حق را ادا کنند .

حجت الاسلام محمد رضایی گفت : رونق اقتصادی شهرستان به پرداخت مالیات است و همهشریان عزیز تا حد امکان با مسولین اداره ملیات همکاری کنند و مالیات را به موقع پرداخت کنند تا شهرستانی آباد داشته باشیم .

 

ارسال نظرات