راهپیمایی روز جهانی قدس، هم‌زمان با ساير شهرهاي كشور با حضور گسترده مردم در مهريز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۰۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: راهپیمایان مهريز با در دست داشتن پلاكاردکايي انزجار خود را از جنايات آل سعو د،رژيم منحوس صهيونيستي و آمريكا، اين رژيم ها كودك كش اعلام كردند .عبارات اين پلاكاردكا با موضوعات: من یک یمنی هستم؛ ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی.

رمی جمرات راهپیمایان به نمادهای شیطان بزرگ، روباه پیر و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و همچنين رژيم منحوس و وهابي آل سعود با حضور مردم در روز گرم تابستان و براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين در مهريز انجام شد و نمادي از شيطان بزرگ و رژيم غاصب اسرائيل به آتش كشيده شد.

امسال هم مانند سال‌های گذشته نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای کنترل عبور و مرور و نظم شهری در مسيرهاي راهپيمايي از ابتدای ساعات آغازین راهپیمایی روز قدس، در حالت آماده باش بودند.

" روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن" به عنوان شعار امسال روز جهانی قدس اعلام شده است.

در پايان با حضور مردم در مصلي نماز جمعه شهرستان امام جمعه شهرستان مهريز حجه الاسلام برهان در خطبه اول از حضور پرشور و حماسي مردم در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و يمن و محكوم كردن جنايات سه رژيم كودك كش آل سعود، اسرائيل و آمريكا تقدير و تشكر كرد و در خطبه دوم به مسائل سياسي روز از جمله مذاكرات هسته اي و اعلام جشن گرفتن از سوي بعضي از عناصر خود فروخته داخلي براي نتيجه توافقات در سطح جامعه با استفاده از شبكه هاي اجتماعي اشاره كرد و از اينكه ميگويند اين توافق برد برد است ابراز تاسف كرد و گفت اين توافق برد باخت است براي دشمنان اسلام اگر در ادامه آن جشن بگيريم.

ارسال نظرات