مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صبح امروز با حضور انبوه روزه‌داران در شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۱۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صبح امروز با حضور انبوه روزه‌داران در شهرستان بافق برگزار شد.

مردم و مسوولان روزه دار بافق امروز در خیابان محل راهپیمایی حاضر شدند و بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و اعلام داشتند که تا نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس دست از حمایت خود از مردم فلسطین دست بر نخواهند داشت.

مردم این شهر در راهپیمایی امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنان نوشته هایی از جمله فلسطین پاره تن اسلام است، قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز قدس روز اسلام است خواستار اتحاد و انسجام بیش از پیش مسلمانان شدند.

راهپیمایان از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال، در حالی که پوسترها، پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضامین روز قدس و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم نامشروع صهیونیستی در دست داشتند از مجامع بین المللی خواستند تا در برابر این جنایات سکوت نکرده و با اسرائیل غاصب برخورد قانونی کنند.

مردم شهرستان بافق همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود که نه تنها با حمایت از گروههای تروریستی، به مردم مظلوم و بی گناه یمن نیز حمله کرده و آنان را به خاک و خون می کشند خواستار اتحاد مسلمانان برای مقابله با این جنایات رژیم آل سعود شدند.

ارسال نظرات