خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین:

حضور مردم در سرنوشت فلسطین اثرگذار است/ ملت فلسطین به دنبال رمز پیروزی ملت ایران است

سردار غلامی با بیان اینکه ملت مظلوم فلسطین به دنبال رمز پیروزی ملت ایران هستند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ولایت و روحانیت دینی وابسته است که باعث این پیروزی عظیم شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۱۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، سردار نعمان غلامی در سخنرانی خود در جمع مردم شهیدپرور گرمسار پس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر اظهار داشت: شما مردم شهر شهیدپرور گرمسار به صحنه آمدید و فریاد زدید فریادهای شما یقینا در سرنوشت فلسطین تأثیرگذار است.

وی افزود: اگر کارشناسان امر وضعیت فلسطین قبل از انقلاب را با وضعیت موجود فلسطین یعنی در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کنند؛ به تنهایی برای نشان دادن کارآمدی اسلام، احکام اسلام و قرآن کافی است تا هر کس در مقابل خروجی و نتیجه این مقایسه سر تسلیم و تعظیم فرود آورد.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: از جنگ جهانی اول تا دوم همه اینها با یک برنامه ریزی حساب شده و دقیق پدیده منحوس صهیونیست چگونه به این سرزمین های مقدس هجوم می آورد.

سردار غلامی با بیان اینکه خورشید عالم تاب انقلاب اسلامی و تجلی ارزش های الهی و قرآنی از سرزمین و آرزوهای جهان اسلام پدیدار می شود، اظهار داشت: به تدریج کوچ تاریخی و رنگ باختن تمام تاریکی و یأس و ناامیدی از سرزمین مقدس و قبله مسلمین عالم آغاز و نور امید تابیده می شود و فضا و روند تلاش برای تعیین تکلیف بیت المقدس در این سرزمین اشغال شده، تغییر می کند.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نخستین تغییر این است که ملت مظلوم فلسطین به دنبال رمز پیروزی ملت ایران هستند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ولایت و روحانیت دینی وابسته است که باعث این پیروزی عظیم شد.

سردار غلامی با بیان اینکه اسلام رمز این پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: اسلام بود که این قدرت را به ملت داد تا با دست های خالی در مقابل رژیمی طاغوتی و ستمشاهی بایستند و از عرصه سیاست خارجش کند و به ملت قدرتی داد تا اختیار کشورش را خودش به دست بگیرد نه یک بیگانه.

وی عنوان کرد: عالی ترین درس انقلاب اسلامی این است که به واسطه رهبری دینی و قرآنی که حول محور دین و ولی امر است، سرنوشت یک ملت تغییر می کند.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی(ره) شش ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس تکلیف را بر همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان مشخص می کند که قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها