زن و مرد ، پیر و جوان ، روستایی و شهری، دانش آموز و دانشجو، استاد دانشگاه و روحانی، کارمند و کاسب، همه و همه آمده بودند تا باردیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت ها و شرارت های اسرائیل به رخ جهانیان بکشانند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۲۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
زن و مرد ، پیر و جوان ، روستایی و شهری، دانش آموز و دانشجو، استاد دانشگاه و روحانی، کارمند و کاسب، همه و همه آمده بودند تا باردیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت ها و شرارت های اسرائیل به رخ جهانیان بکشانند.

مردم موحد و ولایتمدار استان با دردست داشتن دست نوشته هایی با مضمون فلسطین پاره تن اسلام است، قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و حمایت از قدس شریف بر همه مسلمانان لازم است، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

اقشار مختلف مردم روزه دار کلانشهر اراک نیز از ساعات اولیه امروز وارد میدان شهدای این شهر شده بودند تا راس ساعت مقرر آیین راهپیمایی را از این میدان به سمت میدان سرداران آغاز کنند.

پس از تجمع اقشار مختلف مردم اراک در میدان شهدا آیین راهپیمایی در این شهر آغاز شد و سیل جمعیت در حالی که پارچه نوشته هایی با مضامین استکبار ستیزی با خود حمل می کردند با مشتهای گره گرده و با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از پل خیبر وارد خیابان محسنی و مسیر اصلی راهپیمایی شدند.

مردم روزه دار اراک با سرداد شعارهایی از قبیل جنایت اسراییل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست، داعشی و تکفیری، عامل اسراییل اند با همه جنایت، گروهکی ذلیل اند، آتش به جان مردم، از شرر آمریکاست، جنایت صهیونیست، زیر سر آمریکاست، در کشتن مسلمان، در هر دیار و کشور داعشی و اسراییل، متحد یکدیگر، مسلمان مجاهد، شهادتش حیات است، اتحاد اتحاد، تنها ره نجات است و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

سالخوردگانی که توانایی ورود در مسیر اصلی راهپیمایی را نداشتند در پیاده رو های خیابان شیخ فضل الله نوری اراک با مشت هایی گره کرده، ضمن سردادن شعار علیه استکبار و صهیونیزم ، یک بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

همچنین مردم مومن و انقلابی کلانشهر اراک که در ماه مبارک رمضان شاهد کشتار بی رحمانه مردم یمن بودند با سردادن شعارهایی از این اقدام شرارت طلبانه آل سعود اعلام انزجار کردند.

همچنین مردم مومن اراک در حالی که از سوی آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همراهی می شدند، با سرداد شعارهایی در طول مسیر راهپیمایی از نمایندگان ایران در مذاکرات با گروه1+5 حمایت کردند.

در مسیر راهپیمایی بسته های فرهنگی با موضوع های تبیین نقش جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه، استکبار ستیزی و استکبار شناسی که از سوی شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان مرکزی تهیه شده بود در بین مردم توزیع شد.

مردم مومن و انقلابی شهرستان فراهان نیز در حالی که از سوی محمود زمانی قمی استاندارمرکزی همراهی می شدند، مسیرهای راه پیمایی روز جهانی قدس را طی کردند.

مردم روزه دار و ولایتمدار زادگاه امام خمینی (ره) نیز همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خمین با حضور طلاب، روحانیون ، امام جمعه و مسوولان اجرایی و مردم شهید پرور از محل میدان 15 خرداد شهر خمین به سمت مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

مردم ولایتمدار خمین در روز جهانی قدس با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل ،امروز روز قدس و روز دین است ، تجلی قدرت مسلمین است ، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست ، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست ، خامنه ای رهبر امت ماست ، دشمن شیطان بزرگ آمریکاست، آزادی فلسطین آزادی اسلام است و همچنین شعارهای دیگر یکبار دیگر حمایت خود را از آرمان های امام ( ره ) و مقام معظم رهبری و دشمنی خود را با اسرائیل جهان خوار نشان دادند.

حمل پلاکاردهایی از سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از قدس شریف، به آتش کشیدن پرچم امریکا ، برپایی ایستگاههای فرهنگی و سلامت از دیگر اقدامات مردم در طول راهپیمایی بود.

مردم شهرستان خمین بعد از راهپیمایی و استقرار در مصلای امام خمینی (ره) با قرائت قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواستار آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و نابودی اسرائیل غاصب شدند.

راهپیمایی روز جهان قدس در شهرستان ساوه نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا ومرگ بر اسراییل انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام داشتند.

مردم شهرستان ساوه با سردادن شعارهایی در این راهپیمایی، کشتار مردم یمن به دست آل سعود و اقدامات تروریستی داعش و سایر گروههای تکفیری را نیز محکوم و از مذاکره کنندگان هسته ای حمایت کردند.

راهپیمایی روزجهانی قدس در پنج نقطه شهری و دونقطه روستایی شهرستان زرندیه نیز برگزار شد و مردم روزه دار با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل حمایت خود از آرمانهای انقلاب و انزجار از استکبار و صهیونیست ها را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرمامونیه درمیان راهپیمایان شهرمامونیه گفت:استکبارجهانی ازسال 1327به سرزمین فلسطین توسط صهیونیستها جنایتکارحمله کرده وآن سرزمین را ازدست ساکنانش خارج وتحت سلطه نیروهای اشغالگرقدس قرارداده است.

حجت الاسلام محمد علی علم الهدی افزود:این توطئه ازهمان سالهای اول بامقاومت مردم فلسطین واعتراض مسلمانان وانسانهای آزادی خواه وبیداردل مواجه شد.

وی گفت: ملت مسلمان ایران نیز پس ازپیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام خمینی (ره) به نام روزجهانی قدس، حمایت خود را ازمردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

راه پیمایی روز جهانی قدس درشهرستانهای محلات، دلیجان، آشتیان، تفرش، کمیجان ، شازند وخنداب نیز برگزار شد.
ارسال نظرات