مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرزگفت: مردم با شناختی که از شرایط زمان و دشمن خود دارند تمام توان خود را جهت حضور در صحنه به رخ دشمنان می کشند و در روز قدس امسال حماسه دیگری را آفریدند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۲۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری آفریدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان فردیس به خبرنگار ما در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس به عنوان یک میراث گرانبها از امام امت می باشد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این روز نامگذاری شده است.

وی افزود: امروزه به عنوان یکی از خواستگاه های مقام معظم رهبری برای دفاع از مردم مسلمان و مظلوم سرزمین فلسطین می باشد که سال هاست تحت ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در خصوص حضور مردم در این راهپیمایی گفت : مردم انقلابی و روزه دار کشورمان این بار نیز همچون سالهای گذشته برای دفاع از مردم فلسطین و بیت المقدس به صحنه آمدند.
مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری آفریدند

وی در پایان گفت : ملت ایران ملتی بصیر، آگاه و دشمن شناس است و با شناختی که از شرایط زمان و دشمن خود دارند تمام توان خود را جهت حضور در صحنه به رخ دشمنان می کشند و مردم در صحنه حضور پیدا کرده و یک حماسه دیگری را آفریدند.
مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری آفریدند
ارسال نظرات