خبرهای داغ:
در روز قدس که همه مردم ایران اسلامی و بویژه استان گلستان یکصدا فریاد اتحاد و همدلی سردادند متاسفانه معاون فرماندار علی آباد کتول در حین ایراد خطبه های نماز جمعه این اجتماع عبادی و سیاسی را ترک کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۳۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فاضل آباد، حجت الاسلام قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بر دفاع از مظلوم توسط ایران اسلامی تاکید کرد و ان را آرمان بلند انقلاب اسلامی خواند.
وی در ادامه به حمایت از تیم مذاکره کننده تاکید و گفت: باید بر خطوط قرمز نظام اسلامی پافشاری کرد و عقب نشینی ننمود.
در ادامه امام جمعه شهر فاضل آباد از قسمتی از بیانات رییس جمهور در ضیافت افطاری استانداران که به صلح امام حسن علیه السلام و تشابه آن با این زمان اشاره کرده بود انتقاد کرد و گفت که در شرایط کنونی کدام رزمنده و پاسدار ما به آمریکایی‎ها پیوسته که مسئولان برای توجیه، کارهای خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند.
متاسفانه زنگانه معاون فرماندار دولتی که ادعای انتقاد پذیری را دارد به نشانه اعتراض نماز عبادی سیاسی جمعه را در روز قدس ترک کرد که موجب خشم نمازگزاران فاضل آبادی شد و صدای تکبیر و شعار هایی مانند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» در مصلی نمازجمعه فاضل آباد فراگیر شد.
حجت الاسلام قاسمی در ادامه به توهین عده ای دگر اندیش به جایگاه امامت جمعه که در قالب سایت خبری در علی آباد و کمالان فعالیت دارند اشاره و گفت: اگر بار دیگر تکرار شود دیگر گذشت نخئاهد کرد و قطعا نهادهای امنیتی باید برخورد کنند ک هبا صدای تکبیر نمازگزاران جمعه همراه بود.
لازم به ذکر است در پایان نمازجمعه جمع کثیری از نمازگزاران جمعه فاضل آباد و بسیجیان بخش کمالان با حضور در دفتر امام جمعه حمایت همه جانبه خود را از ایشان و مواضع انقلابی اش اعلام کرده و جسارت و توهین عده ای که به اسم سایت های خبری هم فعالیت دارند را محکوم و خواستار برخورد جدی مسئولین امر با این افراد دگراندیش شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها