روز قدس باعث تجلی حضور امت اسلام در جهت مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است تا بتوان اراده خود را بر آنان تحمیل کرد
کد خبر: ۸۵۳۹۱۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسن مرتضوی در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار بسیج گفت:روز قدس باعث تجلی حضور امت اسلام در جهت مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است تا بتوان اراده خود را بر آنان تحمیل کرد. بی شک امروز هر آنچه را در جهان اسلام در بُعد بیداری می بینیم ثمره مقاومت و ایستادگی امت اسلامی است که در جهت حمایت مادی و معنوی مردم مظلوم فلسطین و همه مسلمانان مظلوم در سراسر جهان توانستیم شرایطی را فراهم کنیم تا همه مسلمانان واحد و یک صدا به صف آمدند و شرایط را بگونه ای مدیریت می کنند که روز به روز قدرت استکبار جهانی رو به افول است و عزت و عظمت مسلمانان هم روز به روز بیشتر می شود.
وی افزود:
روز جهانی قدس، روز جهان اسلام است، روزی که جهان اسلام باید بخروشد و در مقابل ظلمی که در طول تاریخ به مسلمانان روا شده، بایستد، ما بایدبا حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، جلوی فتنه گری اسرائیل در جهان اسلام را بگیریم و با آن مقابله کنیم.
وی بیان کرد:
در روز قدس باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: این روز روز نشانه‌‌‌‌‌ دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین استآنچه مسلم است اينكه، حضور یکپارچه مردم روزه دار، به مبارزان غيور فلسطینی در غزه این امید را می دهد که در مبارزه خود علیه ظالمان ، تنها نیستند و مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنان خواهند بود.




ارسال نظرات