خبرهای داغ:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: روز قدس، روز دشمن شناسی است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۸۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به شکل گیری نیروی قدس سپاه پاسداران در مجموعه  سپاه اشاره کرد و گفت: این امر نشان داده که اقدام جمهوری اسلامی در حد شعار نیست و ملت ایران در دفاع از مظلومان اصولی وارد عمل شده و با مستکبران عالم عملی مقابله می کند.

سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس که در شهرستان بجنورد برگزار شد، از روز قدس به عنوان روز نمایش قدرت مسلمان در سراسر جهان و روز وحدت و همدلی و بلند کردن فریاد مستضعفین علیه ظالمان و مدعیان حقوق بشر یاد کرد و گفت: این حضور پرشکوه نوید بخش پیام مهمی برای همه مستضعفان مبنی بر پایان دوران ظلم ظالمان است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، پیوند مسلمانان را با ملت فلسطین اعلام و قدرت جهان اسلام را به نمایش گذاشت و افزود: امروز روزی است که ما نیاز داریم فلسفه این نام گذاری  برای نسل های جوان و آینده تبیین شود.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: باتوجه به عملیات روانی و جنگ نرم دشمنان باید فلسفه این روز برای همه آحاد جامعه تبیین شود چراکه روز قدس معنی دینی  و اعتقادی دارد و حضرت امام خمینی (ره) قیام خود را قیام لله اعلام کردند و ملت ایران را برای حضور دراین قیام دعوت کردند.

وی یکی از نشانه های امتی که در مسیر عبودیت و بندگی قرار گرفته را ایستادگی و مقابله با طاغوت و مستکبرین عالم دانست و گفت: در مقطع پیروزی انقلاب بی شک مظلوتر از ملت فلسطین یافت نمی شود که بیش از 67 سال است سرزمین مادریشان به اشغال رژیم صهیونیستی در آمده و مورد قتل و غارت واقع شده است.

سردار جوانی، رژیم صهیونیستی را یک جریان ضد بشری و ضد اسلامی و ضد دینی دانست که با قدرت طلبی خود می خواهد با تکیه بر وحشی گری به جهان مسلط شود و افزود: برهمین اساس حضرت امام خمینی(ره) از دهه 40 حمایت از مظلومین فلسطین را در سرلوحه کار خود قرار داده که یکی از دلایل مهم مبارزه ایشان با شاه ارتباطش با اسرائیل بوده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یاد آورشد: با گذشت 37 سال از این نامگذاری می بینیم که این ابتکار راهبردی امام، تا چه اندازه کار ساز بوده و دنیای شیطانی را به وحشت انداخته است و امروز با نامگذاری روز قدس آرمان فلسطین بین المللی شده است.

وی افزود: حضرت امام (ره) با چنین ابتکار و نوآوری مسلمانان را در کنار هم همدل و همزبان کرده تا از ملت فلسطین دفاع کند.

سردار جوانی متذکر شد: امروز در جهان وضعیتی پدیدار شده که همه کارشناسان و صاحبنظران غربی و حتی کارشناسان خود اسرائیل اعلام می دارند که اسرائیل آینده تیره و تاری دارد چرا که مولود نامبارک یک توطئه استکباری و غربی که برای مقاصد واهداف و برنامه های بلند مدت غرب طراحی شده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اسرائیل به حدی رسیده بود که ارتش غربی نیز این رژیم را به رسمیت شناخته و پذیرفته بودند که باتوجه به حمایت غرب و تمام دنیا از اسرائیل باید  با آن کنار بیایند و دفاع از مظلوم را کنار بگذارند.

وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد جمهوری اسلامی به شکل عمومی نگاه های حضرت امام را پیاده سازی کرد و با تغییر سفارت اسرائیل به فلسطین در ایران و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کرد.

سردار جوانی به شکل گیری نیروی قدس سپاه پاسداران در مجموعه  سپاه اشاره کرد و گفت: این امر نشان داده که اقدام جمهوری اسلامی در حد شعار نیست و ملت ایران در دفاع از مظلومان اصولی وارد عمل شده و با مستکبران عالم مقابله می کند.

وی در ادامه به شکل گیری پدیده مقاومت  و بیداری اسلامی در منطقه نیز اشاره کرد وگفت: اگر رژیم صهیونیستی 67 سال قبل در جهان اسلام کاشته و تقویت شد براین اساس بوده که بتواند در ساختارهای کشورهای اسلامی نفوذ کند و حرکت امام و جمهوری اسلامی را متوقف کند.

سردار جوانی متذکر شد: امروز غرب به این نتیجه رسیده که قدرت نظامی اسرائیل حاضر نیست در منطقه تامین امنیت کند و لذا اهداف خود را به سمت سوریه- یمن و عراق کشانده تابرای رژیم صهیونیستی تامین امنیت کند.

وی روز قدس را روز دشمن شناسی و شناخت نقشه های دشمن دانست و افزود: با این وجود دشمن در عرصه های مختلف با شکست مواجه شده و به دنبال ایجاد بحران در منطقه افتاده است.

وی مسئله عراق – سوریه و یمن را مسئله جهان اسلام دانست و گفت: باید بدانیم ایجاد بحران در منطقه، حربه دشمنان از طریق گروهای تکفیری و در راستای تامین امنیت اسرائیل بوده و لذا باید هوشیارانه وارد عمل شویم.

سردار جوانی متذکر شد: در این 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت های شکل گرفته در جهان اسلام، دشمنان را به این نتیجه رسانده که ریشه تمامی این حرکت ها در ایران است و باید کانون مسلمان را نابوده  کنند و درهمین راستا از طریق تحریم وارد عمل شده است.

وی اظهار کرد: غرب با انرژی هسته ای ما مشکلی ندارد بلکه با هویت اسلام خواهی و استقلال خواهی ما که مبنای آن در دفاع از مظلوم است مشکل دارد و لذا به بهانه هسته ای به ما فشار می آورد.

وی افزود: در سالی که به نام دولت، ملت و همدلی و همزبانی نامگذاری شده باید با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور یابیم و همه ملت همدل و همزبان اعلام کنند توافق خوب آری و توافق بد هرگز.

ارسال نظرات
پر بیننده ها