خبرهای داغ:
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس روز افشاگری علیه صهیونیسم است

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز افشاگری علیه صهیونیسم است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۸۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، روح الله عباسپور که سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز قدس بودند، روز قدس را روز افشاگری علیه صهیونیست‌ها دانست.

وی با بیان اینکه آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) بوده است گفت: مسئله قدس محدود به حوزه جغرافیایی فلسطین نیست بلکه یک موضوع جهانی است و مربوط به امت واحده اسلامی می‌باشد که باید تا تحقق آن ما در صحنه حضور داشته باشیم.

عباسپور روز قدس را تبلور انسجام و یکدلی جامعه اسلامی برشمرد و افزود: در روز قدس امت واحده اسلامی به واسطه حضورش در صحنه فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سرمی دهد و این اقتدار امت واحده اسلامی را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: تفکر روز جهانی قدس آرمان بلند امام راحل(ره) بود و این آرمان باعث شد تا رویکرد مبارزان فلسطینی و ایدئولوژی آن ها از ملی گرایی به اسلامی گرایی تغییر وضعیت دهد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی فلسطینیان امیدی دوباره یافتند ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی انتفاضه اول و دوم شکل گرفت و روز قدس، فلسطین را از حالت تدافعی خارج کرد و به آن حالت تهاجمی بخشید.

وی روز قدس را روز افشاگری علیه صهیونیست ها دانست و خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شعار از نیل تا فرات را سرمی دادند امروز به دور خود حصار می کشند تا موجودیت خود را حفظ کنند.

عباسپور در پایان افزود: امروز به برکت حضور مردم در صحنه روز قدس، اسرائیل به تدریج در حال محو شدن از صحنه روزگار است.


2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار