خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین زهرا گفت: تقوا انسان را از سقوط به دره تباهی نجات می دهد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۹۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمد همایون زرینه امام جمعه این شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته بوئین زهرا، سفارش به تقوا را از آیه 10 سوره آل عمران استفاده کرد و گفت: خداوند در این آیه مومنان را مورد خطاب قرار می دهد و می فرماید: تقوایی که شایسته خداست را مراعات کنید و مراقب باشید که دنیا را با مسلمانی ترک کنید.

وی با بیان اینکه تقوا مانعی است که از سقوط انسان در دره های تباهی جلوگیری می کند افزود: مرکز، محور و مدار تمام ارزش ها تقوای الهی است به همین جهت خداوند فلسفه یک ماه روزه داری را کسب تقوای الهی معرفی می کند.

زرینه اظهار داشت: ابتکار روز جهانی قدس برای اولین بار توسط حضرت امام (ره) مطرح شد و باعث شد جهان اسلام حول محور فلسطین وحدت نظر داشته باشد و قطعا ادامه روز جهانی قدس باعث محو اسرائیل از صحنه روزگار می شود.

امام جمعه یوئین زهرا در پایان با اشاره به مذاکرات حساس هسته ای ایران با 1+5 خاطر نشان کرد: اگر در مذاکرات هسته ای توافقی حاصل بشود یا نشود ملت ایران به طور قطع پیروز این مذاکرات خواهد بود و ایران یکبار دیگر  این مذاکرات منطق خود را به دنیا ثابت خواهد کرد.


2001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها