آیت‌الله گلپایگانی در جمع راهپیمایان اردبیلی;

مهر ابدی ذلت بر پیشانی صهیونیسم/ آمریکا دست از حمایت فرزند ناخلفش بردارد

حمایت‌ و راهپیمایی‌ با شکوه ملت ایران در روز قدس آنچنان تاثیرگذار بوده که امروز رژیم جعلی اسرائیل در برابر شاخه های مقاومت سر تسلیم فرود آورده است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۹۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبگزاری بسیج از اردبیل،آیت‌الله فاضل گلپایگانی در مراسم روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان اردبیلبا اشاره به سابقه بیرحمی ها و قساوت های تاریخی قوم یهود تصریح کرد: خونریزی ها و عصیانگری قوم یهود در طول تاریخ به حدی بوده که مورد لعن خدا قرا گرفته اند؛ سنگ دلی ها و قساوت های این قوم به حدی است که می گویند همه چیز دنیا باید مال ما باشد و در این راستا هم دست به جنایتی چون جنایت صبرا و شتیلا می زنند.

وی ادامه داد: اینکه یهودی‌ها بر این مسئله پافشاری می کنند که کلاهک های هسته ای برای ما جایز است و اما ایران حق ندارد حتی نظام هسته ای مشروع هم داشته باشد نشات گرفته از همین روحیه استکبار و ستمگری و خود محوری قوم یهود است؛ اما چنان چه در آیات معجزات قرانی هم به ان اشاره شده صهیونسیت ها مورد لعن خدا هستند و پایان کارشان بن بست است.

عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه قم دلیل حمایت‌های همه جانبه غربی‌ها از رژیم اشغالگر قدس را ایجاد دودستگی و نقاق در بین مسلمانان دانست و گفت: اگر همان طور که امام راحل فرموده بودند تمام مسلمانان ارتباطاشان را با رژیم غاصب صهیونیستی قطع می کردند امروز دیگر نامی از اسرائیل باقی نمی‌ماند.

وی گفت: وظیفه امروز ما این است که راه امام را در حمایت از مظلومان فلسطین دسته جمعی و با همراهی بیشتر ادامه دهیم و حمایت های ما به راهپیمایی های مادی، کمک های عملی و رسانه ای معطوف شود.

وی گفت: حمایت ها و راهپیمایی با شکوه ملت ایران در روز قدس آنچنان تاثیر گذار بوده که امروز رژیم جعلی اسرائیل در برابر شاخه های مقاومت سر تسلیم فرود آورده و روز به روز بر ذلت این رژیم جعلی و کودک کش افزوده می شود.

گلپایگانی خطاب به آمریکا گفت: دست از حمایت فرزند نامشروع خود بردارید که این غده سرطانی ماندگار نیست و این رژیم جعلی ظالم به خاطر جنایت ها و قساوت هایی که در حق مردم بی گناه روا داشته مهر ابدی ذلت خورده است.

وی گفت: اسرائیل در حال حاضر امنیت و آرامش لازم را ندارد و طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل در روز قدس امسال از سراسر جهان ذلت رژیم غاصب صهیونیستی را بیشتر به تصویر کشید.

ارسال نظرات