حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج گفت: حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس یک حمایت و پشتیبانی برای تیم مذاکره کننده است.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است و هر ساله شاهد هستیم مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز جنایات رژیم صهیونیستی را علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه محکوم می کنند.

وی افزود: مردم در این روز به خیابانها می آیند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند و با این وحدت و انسجام کشورهای اسلامی و در سراسر دنیا در آینده ای نزدیک قدس شریف آزاد خواهد شد.

یوسفی در ادامه حضور هر چه باشکوه تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک نوع حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده که اکنون در خارج از کشور هستند، عنوان کرد و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده با اقتدار در مذاکرات از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در پایان خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان اسرائیل،آمریکا و نوکرانشان خواهند زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار