خبرهای داغ:
قائم مقام دانشگاه جامع امام حسین(ع) سپاه؛

ترجمه «هیهات منّا الذله» همان «مرگ بر اسرائیل» است

قائم مقام دانشگاه جامع امام حسین(ع) سپاه گفت: ايران در دنيای امروزی الگوی بسیاری از نظام های دنیا است؛ بنابراين باید گفت کیست که نداند ترجمان هیهات من الذله، همان مرگ بر اسرائیل است.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۱۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار محمد شعبانی در جمع مردم ولايت مدار شاهرود در سخنانی با تقدیر از حضور یکپارچه و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون در کنار مردم مظلوم جهان و مستضعفان بوده است اظهار کرد: این حضور بیانگر این است که هرکجا بیداری اسلامی وجود دارد، شما هستید و در برابر ظلم و جور ستم پیشگان ایستادگی خواهید کرد که این همانا تحقق شعار فلسطین، مسئله اصلی جهان اسلام مورد تاکید امام راحل است.

وی با اشاره به آیه 91 سوره مائده در خصوص قوم یهود و قساوت آنها با اسلام و بشریت و با اشاره به تاسیس صهیونیست جهانی افزود: آژانس یهود در راستای تشکیل کشوری واحد تحت نام اسرائیل تصمیم گرفت تا قوم بی وطن اسرائیل را به سرزمین های موعود خود برساند لیکن پارچه ای سفید با دو خط آبی را به عنوان پرچم خود قرار دادند تا یاد آوری کنند تا سال ۲۰۰۰ از نیل تا فرات را خواهند گرفت و به عنوان سرزمین موعود خود خواهند پذیرفت.

شعبانی خاطرنشان کرد: امروز آژانس یهود به این نتیجه رسیده است که دیگر در فلسطین نمی تواند بماند؛ لیکن کشوری در اروپا به نام پرتغال که رشد جمعیتی منفی دارد را به عنوان سرزمینی دیگر برگزیده و در حال ساخت و ساز شهرک های یودی نشین در این منطقه هستند.

معاون قرارگاه ثارالله سپاه تصریح کرد: با این شرایط باید گفت امروز، منزوی ترین کشور در منطقه دولت اشغالگر قدس است که به اطراف خود دیوار بلندی همانند دیوار چین کشیده است.

وی با اشاره به اتمام دوران انتفاضه سنگ بیان کرد: امروز مسلمانان فلسطین با موشک انتفاضه می کنند و به سردمداران کفر می گویند، چه بسیار چشمان مسلمانانی بودن که شما گریاندید و امروز نوبت خودتان است که با چشم گریان منتطقه را ترک کنید.

قائم مقام دانشگاه جامع امام حسین(ع) با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب فلسطین،اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند اسرائیل در قواره ای نیست که بخواهد در صف دشمنان ما باشد و اگر نمی دانند، بدانند که در صورت دست زدن به هر نوع اقدام اشتباهی تلاویو و حیفا را مسلمانان با خاک یکسان می کنیم.

شعبانی با اشاره به مذاکرات هسته ای و خسته نباشید به تیم مذاکره کننده گفت: شما تیم مذاکره کننده امروز محکم بایستید چرا که در کشورمان ظرفیت هایی وجود دارد که دنیا در مقابل ان سرتعظیم فرود می آورد همچنین باید دانست که همواره زیر دستکش مخملی امریکا، دستی چدنی قرار دارد و نباید به صحبت هایشان دلخوش کرد.

وی با اشاره به دوران غیبت امام عصر(عج) و دفاع اظهار کرد: ما در دوران غیبت باید دفاع را در دستور کار خود قرار دهیم تا در زمان ظهور، صاحب اصلی این انقلاب، خود تصمیم بگیرد که می خواهد در هجوم به دشمنان اسلام چه رویه ای را در پیش بگیرد.

معاون قرارگاه ثارالله سپاه تصریح کرد: آنچه امروز ما در نظام مان داریم پس از خداوند حجت است، لذا امام راحل نیز به این اصل باور داشتند پس حقانیت مردم ایران و این اصل که به دنبال ساخت بمب اتم و هجوم به سایر جوامع هستند، بی منطق است چرا که رهبرمان در این باره فتوا صادر فرمودند که ایران نباید به دنبال بمب هسته ای باشد.

وی تأکید کرد: اگر امروز از ظرفیت هایی مانند نیروی انسانی، اقتدار، امنیت، عظمت، نیروی جوان، رهبری، ولایت فقیه بهره مند هستیم قطعا مرهون مجاهدت های شهدای انقلاب اسلامی و دانایی های رهبر فرزانه انقلاب و بنیانگذار کبیر آن خواهیم بود.

شعبانی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی بسیاری از کشورهای منطقه و حتی جهان است اما این به آن معنا نیست که در روزهایی چون قدس، ۲۲بهمن با خود بگوییم، حال که اینگونه هستیم و سی و چند سال به خیابان ها آمده ایم، پس در خانه بمانیم، خیر جهانیان تک تک رفتارهای ما را رصد می کنند.

قائم مقام دانشگاه جامع امام حسین)(ع) با تأکید بر حفظ هوشیاری عنوان کرد: اگر لحظه ای ساکت بنشینیم نمی توانیم به اهداف عالیه خود برسیم امروز باید پشتیبان ولایت باشیم تا مانند چنین روزهایی حماسه آفرینی کنیم؛ چرا که ما در دنيای امروزی الگوی بسیاری از نظام های دنیا هستیم پس باید گفت کیست که نداند ترجمان هیهات من الذله، همان مرگ بر اسرائیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار