خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر حضور همه آحاد مردم شهرستان و اقشار بسیج در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۵۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر حضور همه آحاد مردم شهرستان و اقشار بسیج در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

منفردی رشد افکار عمومی،تکلیف گرایی و نهادینه سازی مبارزه با اسرادیل را از اهداف اعلام روز قدس از سوی امام راحل برشمرد و گفت:امام معتقد بود اسرائیل رژیمی نژاد پرست و سلطه جو و خشونت گراست و شعار آن فراتر از نیل تا فرات می باشد و در طول تاریخ جنایت های بسیاری را مرتکب شده ،و همچنین امام معتقد بود تقابل ظالم و مظلوم همیشگی است و قدس نماد این تقابل است لذا روز قدس یک روز جهانی است و فقط به جهان اسلام تعلق ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان در ادامه افزود:طبق آموزه های دینی همه مسلمانان امت واحده بوده و درد و رنج تک تک افراد درد جامعه است بنابراین وظیفه دینی ماست که از مردم لبنان و فلسطین حمایت نماییم زیرا عضو امت اسلامی اند که ظلم به آنان ظلم به امت اسلامی است.

حجت الاسلام منفردی گفت:امام با اعلام روز قدس فرهنگ مبارزه با اسرائیل را نهادینه کرد از این رو مبارزه با اسرائیل تا ابد ادامه دارد و مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیشتر از هر زمان دیگری با ظلم و جنایات این رژیم غاصب آشنا می شوند.

وی افزود: فریاد بیدارباش امام شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام تا از خواب غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ قیام کنند.مقام معظم رهبری نیز از روز قدس به عنوان لیله القدر تاریخ اسلام یادنموده و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین دست از تلاش نکشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها