حضور پرشور مردم باعث دلگرمی همنوعان فلسطینی و مایه ناامیدی دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۸۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، در این گزارش با چند تن از شرکت‌کنندگان حاضر در راهپیمایی روز قدس درباره هدف از حضور در این مراسم گفت‌و‌گویی صورت گرفته که به در ادامه آوده می‌شود.

کریمی یکی از حاضرین در راهپیمایی روز قدس در حالی که با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌داد، گفت: همزمانی ماه رمضان گرمای هوا و تشنگی به قدر کافی دشوار هست ولی قابل تحمل است، آنچه را نمی‌توان تاب آورد کشته‌شدن کودکان مظلوم و زنان و مردان روزه‌دار غزه است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در راستای حمایت‌هایی که از سران کفر به ویژه آمریکا می‌کند، برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی به بیمارستان‌ها هم رحم نمی‌کند و نسل‌کشی یکی دیگر از اهداف بی‌رحمانه این رژیم غاصب است.

کریمی با بیان اینکه جهان اسلام باید در این روز برای از بین بردن این غده سرطانی متحد شود اذعان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی همنوعان فلسطینی و مایه ناامیدی دشمنان است.

شرکت‌کننده دیگری در پاسخ به این سوال که سرنوشت مقاومت مردم مظلوم فلسطین را چگونه پیش‌بینی می‌کنید، گفت: علی‌رغم ‌تبلیغات ‌جهانی‌، انتفاضه ‌فلسطین‌ خاموش‌ شدنی ‌نیست‌ و آینده‌ آن ‌همراه ‌با رستگاری ‌و پیروزی ‌است‌.

وی یادآور شد: انتفاضه ‌مردم ‌فلسطین ‌به ‌رغم ‌تمام ‌فشارها ادامه‌ خواهد یافت ‌و رژیم ‌صهیونیستی ‌نمی‌تواند آن را برای‌ همیشه‌ متوقف ‌کند و مشت‌های گره کرده ما پشتوانه مردم بی‌پناه فلسطین است و به فرمایش مقام معظم رهبری، امروز بیداری اسلامی ملت­‌های مسلمان نسبت به فلسطین و مردم آن فراگیر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مراسم راهپیمایی در نیر، با حضور گسترده مردم از تمام اقشار از روبروی بانک ملی آغاز شد و به مصلای این شهر برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه ختم شد.

ارسال نظرات