معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی:
معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص تفاهم نامه میان سازمان نظام پزشکی و سازمان امور مالیاتی گفت: امکان بازگشت مجدد این تفاهم نامه وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۰۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد جهانگیری، معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی  با اشاره به آخرین وضعیت پزشکان اظهار کرد: با توجه به آنکه دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال تفاهم نامه میان سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی رای صادر کرده است، بازگشت مجدد آن امکان پذیر نیست. 

وی افزود: با توجه به ابطال تفاهم‌نامه میان سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی سعی می کنیم، ارائه این اظهار نامه‌های مالیاتی قانونمند شود، با توجه به آنکه این تفاهم نامه سال‌های زیادی وجود داشت، امسال اعطای اظهار نامه مالیاتی خارج از تفاهم نامه، مشکلاتی را ایجاد می‌کند و سازمان نظام پزشکی به منظور جلوگیری از این مشکلات با سازمان امور مالیاتی رایزنی می کند. 

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: رایزنی های سازمان نظام پزشکی با سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات پزشکان تاکنون به نتیجه نرسیده است، این رایزنی به جامعه پزشکی کشور در خصوص مالیات کمک خواهد کرد و امیدواریم ادامه این رایزنی‌ها در روزهای آتی به نتیجه مطلوب برسد. 

گفتنی است، امسال سازمان امور مالیاتی تفاهم‌نامه خود را با سازمان نظام پزشکی باطل کرده است و به مالیات پزشکان خارج از تفاهم‌نامه رسیدگی خواهد کرد، تا سال گذشته تفاهم نامه میان سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی وجود داشت. 

حسین صالحی مقدم، رئیس سازمان نظام پزشکی شاهرود نیز از آخرین وضعیت مالیات پزشکان خبر داده و گفته بود: مالیات پزشکان در سال 92، نسبت به سال 91 چهار تا پنج برابر افزایش پیدا کرده بود. این مسئله سبب ایجاد نارضایتی در بین پزشکان خواهد شد. 
ارسال نظرات