ابراز تأسف یک نماینده مجلس
یک نماینده مجلس از هزینه‌های سنگین برای ساکنان مسکن مهر که باید برای یک سرماخوردگی هزینه‌های سنگینی پرداخت کنند ابراز تأسف کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۱۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباسی نماینده مجلس در برنامه بررسی وضعیت بهداشتی مناطق محروم در طرح سلامت عنوان کرد: نمایندگان مجلس همیشه توجه‌شان به بودجه‌های مناطق محروم بوده است ولی در مورد تهران هر زمان که صحبت از این شهر می‌شود ذهن‌ها به بالای شهر پایتخت معطوف می‌شود و حاشیه‌های شهر تهران دیده نمی‌شود.

وی در ادامه به مشکلات شهرهای حاشیه ای تهران از جمله ساکنان شهرهای مسکن مهر اشاره کرد و افزود: متاسفانه افراد ساکن در این مناطق به دلیل عدم امکانات بهداشتی و درمانی باید هزینه‌های سنگینی حتی برای یک سرماخوردگی پرداخت کنند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید برای تفکیک بودجه بهداشتی و درمانی لایحه به مجلس ارائه کند، عنوان کرد: اگر این لایحه به مجلس بیایید کمیسیون‌های بهداشت و درمان و اجتماعی به آن می‌پردازند.

عباسی با اشاره به اینکه برخی از این سکونتگاه‌های حاشیه شهرها قدمتی برابر با 50 تا 60 سال دارد، نسبت به مشکلات بهداشتی این مکان‌ها از جمله آب، فاضلاب و ... ابراز تأسف کرد و افزود: باید در این زمینه شاخص مشخصی تعیین شود تا در بحث بودجه آن نیز توجه ویژه ای صورت پذیرد.

ارسال نظرات