مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) :

1200 زائر چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب می شوند

مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام 500 دانشجو و 700 زائر این استان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۲۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
عبدالله جمشیدی در گفتگو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج گفت: این زائران از نیمه اول شهریور تا پایان تابستان به مناطق عملیاتی غرب و  شمال غرب کشور اعزام می شوند و می توانند یادمان های این مناطق را بازدید کنند.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ادامه داد: 30خادم،30 راوی و 30 روحانی همراه با کاروان های راهیان نور این استان، به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
 
وی افزود: عموم مردم با حضور در مناطق عملیاتی با حماسه‌ها و جان‌فشانی و رشادت‌های رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
 
مسئول اردویی راهیان نور استان با بیان اینکه از بسیجیان نیز به عنوان خادم الشهدا برای خدمات‌رسانی همراه کاروان‌های راهیان نور خواهند بود، ادامه داد: راویان در طول مسیر و محل اسکان به بیان احکام و مسائل شرعی و خاطرات دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.
 
جمشیدی با بیان اینکه این اردوها تاثیر خوبی بر رشد و تعالی افراد دارد ادامه داد: این برنامه‌ها بهترین و مؤثرترین ابزار در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن است.
 
وی تصریح کرد: اهیان نور می بایست به عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی نهادینه گردد… همانطور که مقام معظم رهبری بارها تأکید فرمودند ، مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، سرزمین‌های مقدسی است که حضور در آنان می‌تواند روح انسان را از بدی‌ها و ناپاکی‌ها دورسازد. 
انتهای پیام/ف

ارسال نظرات