فریاد رهایی قدس در شهرستان پارس آباد طنین‌انداز شد

مردم شهرستان مرزی پارس آباد همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس مراتب انزجار خود را از رژیم صهیونیستی جنایتکار و آمریکا اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۲۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان پارس آباد روز جمعه همگام با ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار قلبی خود را از اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیست را در به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان فلسطینی اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این حماسه با سر دادن شعار های ˈ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ˈ جنایت های غاصبان قدس شریف در کشتار بی رحمانه و وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم کردند.

راهپیمایی روز قدس در حالی از میدان سپاه به سمت محل مصلي نمازجمعه پارس آباد ادامه داشت که در این مسیر اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، و تصاویر بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با به آتش کشیدن پرچم اسراییل غاصب و آمریکا حمایت خود را از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین به نمایش گذاشتند.

حضور کودکان و کهنسالان که حامل پرچم سه رنگ ایران اسلامی بودند، جلوه خاصی به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پارس اباد بخشیده بود.

در پایان راهپیمایی روز قدس و تجمع مردم در مصلی نماز جمعه پارس آباد، قطعنامه این روز بزرگ قرائت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار