طی انتشار بیانیه سازمان اردویی راهیان نور بسیج صورت گرفت
سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با صدور بیانیه ای با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه زائران راهیان نور برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد دشمنان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور باید تماشاگر محض "احیای فلسطین از بحر تا نهر" شوند.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۳۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ، در این بیانیه آمده است:
 
ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و عبادت، ماه ایستادگی و مقاومت، ماه مبارزه با شیطان درون و بیرون به روزهای پایانی رسیده است و دل‌های مؤمنان در سراسر عالم، این روزها متوجه قدس شریف، قبله اول مسلمین است.
 
حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که رژیم جعلی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ، دشمنان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور بایستی تماشاگر محض "احیای فلسطین از بحر تا نهر" شوند. 
 
امت واحده اسلام در پاسخ به ندای جهانی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و با توجه به آیات تابناک قرآن کریم و فرمایشات پیامبر اعظم و در پرتو رهبری خردمندانه امام جامعه اسلامی، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خواهد توانست با وحدت، همدلی و همزبانی افق‌های روشنی را بر روی خود بگشاید و نقشه‌های دشمنان امت واحده اسلامی را نقش بر آب نموده و عزت خویش را جلوه‌گر کند.
 
حضور باشکوه امت اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس همچون همیشه خواب‌های واهی استکبار را آشفته خواهد کرد.
 
در روزهایی که قدرت‌های سلطه‌گر به سرکردگی آمریکا به بهانه مذاکرات هسته‌ای و با حجم گسترده‌ای از فریب و دغل‌کاری و تبلیغات جهانی سعی در اعمال فشار بر جمهوری اسلامی برای عقب‌نشینی از آرمان‌های خود دارند، حضور باشکوه امت اسلامی ایران در صحنه همچون همیشه خواب‌های واهی استکبار را آشفته خواهد کرد و پشتوانه‌ای برای عزت و اقتدار کشور عزیزمان خواهد بود.
 
سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن ادای احترم و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) مبتکر روز جهانی قدس، اعلام می دارد که حضور میلیونی مردم ایران در حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود و بازگو کننده این است که ملت ایران هیچگاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام غفلت نخواهد کرد. 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات