رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: کاهش "ارتفاع و توسعه عرضی" از جمله تدابیر اندیشیده شده برای پروژه میدان سپاه است.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۳۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، اقبال شاکری درباره ساخت و ساز در میدان سپاه، با بیان اینکه در این باره با وزیر دفاع صحبت کردم، اظهار کرد: همه بر اعمال قانون تأکید دارند و شورای شهر و کمیسیون شهرسازی پیگیر این موضوع بودند و برای‌آن تدابیری اندیشیدند.

وی با بیان اینکه از جمله تدابیر اندیشیده شده کاهش ارتفاع و توسعه عرضی است و با توجه به اینکه وزیر دفاع نیز آن را قبول کرده است دیگر مشکلی نخواهد بود، ادامه داد: بنده در مورد ارتفاع مجاز 16 متری داده شده صحبت می‌کنم، اما فکر می‌کنم میراث فرهنگی اینطور تأیید کرده است ارتفاع مجاز 12 متر بوده اما اجازه 16 متر صادر شده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: مقرر شده کاهش ارتفاع در عرض و در مناطق دیگری برای آنها جبران کنند. البته دستگاه‌های ذینفع مشکلی با این امر ندارند که میزان ارتفاع اصلاح شود اما باید به توافق برسیم که جبران کاهش ارتفاع  در عرض انجام شود.

وی درباره قانونی بودن یا نبودن ساخت این بنا، گفت: بنده رأساً مدارک و مستندات مربوط به این پروژه را ندیدم بنابراین نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما کمیسیون شهرسازی صالح ترین کمیسیون است که در این زمینه می‌تواند اظهار نظر کند.

ارسال نظرات