خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، این روز را متعلق به همه جهانیان دانست و با اشاره به مذاکرات تیم هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 گفت: اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد و توافق حاصل نشود با مقاومت و قدرت مسیر خود را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۴۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجة‌الاسلام والمسلمین گرمابی امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به لب داشتن ذکر و یاد خدا را باعث افزایش تقوا دانست و افزود: بدترین انسان‌ها کسانی هستند که در ماه مبارک رمضان از رحمت الهی محروم شوند.

وی افزود: عبادت، اقامه نماز و روزه گرفتن باعث رنگ خدایی پیدا کردن انسان خواهد شد و زمینه رسیدن انسان به معراج را فراهم خواهد کرد.

حجة‌الاسلام والمسلمین گرمابی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان گرمه در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس تنها متعلق به مسلمانان و ایرانیان نیست و با تدابیر امام خمینی (ره) این روز به روزی جهانی و نمادی برای مبارزه و ایستادگی در برابر ظالمان تبدیل شده است و امروز نیز آزادی قدس و سرزمین فلسطین یکی از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: یک رگه باریک و مرموزی در پیکره جامعه اسلامی ایران در حال آیه یاس خوانی است و ندای بی‌تفاوتی نسبت به سوریه، لبنان، غزه و ملت‌های مظلوم منطقه را سر می‌دهد.

وی تصریح کرد: 66 سال است که استکبار جهانی، رژیم جعلی اسرائیل را در سرزمین فلسطین بنا نهاده است و این رژیم منحوس را با خون خوانان مسلمان آبیاری می‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات تیم هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه1+5 افزود: دانشمندان کشورمان با همت و تلاش خود موفق به کسب دانش هسته‌ای شده‌اند اما 12 سال است که استکبار جهانی در حال ایجاد چالش و مشکل‌آفرینی برای دانشمندان کشور است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد و توافق حاصل نشود با مقاومت و قدرت مسیر خود را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها